|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 23:09, 18 Maj 2006 Temat postu: cisza |
|
|
Ludzie co sie dzieje że nic sie nie dzieje na forum ... ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Pią 8:27, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Siedze w pracy, jak jest kawałek wolnego czasu to prubuje reanimować mili.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 10:27, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Mały- Opel Fan napisał: | Siedze w pracy, jak jest kawałek wolnego czasu to prubuje reanimować mili. |
Moja Cristine jeździ odpukać niezawodnie. A ostatnio pasie się w garażu umyta, nawoskowana i odkurzona na niedzielne targi w Krakowie. (pojedzie jeszcze na starych hamulcach).
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekam tylko, aż dowiozą mi wentylowane tarcze Zimmermanna i zakładam zaciski z Rexa.
Dzisiaj przyjechały tłoczki do zacisków- Frenkit caliper parts nr kat. P524301 (średn. 52mm), a także uszczelnienia- Autofren nr kat. D4215 (do zacisków ATE), a więc po południu składam do kupy zaciski. Lakier już pewnie wysechł.
A przy okazji- serdeczne podziękowania za konsulting i na prawdę expresowe załatwienie kilku niezbędnych detali do mojej Bety dla pana Maćka z Automety Katowice.
Gdy założę na auto, poślę fotorelację z reanimacji zacisków i montażu.
Jestem tylko wściekły, że felg mi nie dowieźli. Cholerny Ronal- ci to zawsze mają czas.
Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:00, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
no chłopaki !! trochu mobilizacji i piszcie coś bo w planach jest wpuszczenie świerszcza na forum jak nadal nic sie niebędzie działo!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Sob 22:36, 20 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Narazie niemam co pisać. Niemoge napisac że remont silnia sie zbliza bo to powinieniem zrobić kupe km temu. Myśle mocno nad R6. Kupić samochód dla R6 i to zapodac. Jak sie cos mi wyklaruje to bede pisał. Napewno będe duuuużo pisał o pomoc przy wsadzeniu R6 do manty. Najbardziej myślałem ze jak bym wstawiał to zeby silnik cofnąć do komory pasażerskiej. Tylko gdzie wtedy by wyszła dźwignie od zmiany biegów Ma ktoś jakieś fotki W zeszłym roku na wiosne w borkach była zielona asia b z silnikem cofnietym. Ma moze ktos fotki gdzie mu lewarek wyszedł Mocno to wtedy jest niewygodnie A cofnać myśle pod kątem zeby łapy silnika trafiły na mocowanei seryjnego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 7:06, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Mały- Opel Fan napisał: | Narazie niemam co pisać. Niemoge napisac że remont silnia sie zbliza bo to powinieniem zrobić kupe km temu. Myśle mocno nad R6. Kupić samochód dla R6 i to zapodac. Jak sie cos mi wyklaruje to bede pisał. Napewno będe duuuużo pisał o pomoc przy wsadzeniu R6 do manty. Najbardziej myślałem ze jak bym wstawiał to zeby silnik cofnąć do komory pasażerskiej. Tylko gdzie wtedy by wyszła dźwignie od zmiany biegów Ma ktoś jakieś fotki W zeszłym roku na wiosne w borkach była zielona asia b z silnikem cofnietym. Ma moze ktos fotki gdzie mu lewarek wyszedł Mocno to wtedy jest niewygodnie A cofnać myśle pod kątem zeby łapy silnika trafiły na mocowanei seryjnego silnika. |
Myślę, że ciekawy temat.
Lewarek- zależy, jaką skrzynię chcesz założyć- czy 4-kę, czy 5-kę.
Jeśli 4-kę, to proponuję stary typ skrzyni (ten z lewarkiem wychodzącym spod deski rozdzielczej), a później pokombinować z samym drążkiem zmiany biegów, np. z nowszej 4-ki- z rekorda. Jest krótszy i pionowy, ma podciągany wsteczny i ogólnie powinien pasić w miejsce starego. O nowym otworze w tunelu auta też trzebaby pomyśleć.
Jeśli 5-ka, lewarek może być gdzieś z tyłu.
Na pewno będą do zrobienia mocowania skrzyni (te w podłodze auta).
Proponuję ich nie ruszać (zmiany konstrukcyjne w płycie podłogowej- tu się śmieję, ponieważ, jak ktoś je dobrze zrobi, to nawet diagnosta się nie skapuje), ale prościej jest popracować nad zrobieniem adaptera pomiędzy poduszką skrzyni, a tą tłoczoną blachą trzymającą skrzynię do podłogi auta.
(jak mi się będzie chcieć zejść pod auto, zrobię Ci foty, by pokazać, co mam na myśli).
Jest jeszcze kwestia wg mnie najtrudniejsza- a więc kardan. Pewnie trzeba będzie go skrócić, a to nie jest tanie. Nie wszyscy chcą zrobić. A ci, co chcą, niekoniecznie zrobią dobrze.
Ale może ktoś z użytkowników forum coś podpowie w temacie przeróbek kardana.
Sam zrezygnowałem z wymiany 4-ki na 5-kę z powodu konieczności dostosowania kardana. Tej rzeczy jakoś nie chciałem ruszać- ciąć, spawać, wyważać itp.
Pytanie tylko, po co takie wielkie i ciężkie coś jak 6-cio pak zakładać do Manty
Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|