|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 20:36, 16 Lis 2006 Temat postu: Moje B CC |
|
|
Mante zakupiłem w grudniu 2003r chyba dokładnie 23 XII ( bosz jak ten czas leci) pierwszy raz wyjechałem nią 4 I 2004r.
Pierwsze wrażenia były niesamowite - ta moc ten brak trakcji ( śniegu pełno leżało) ten wypad całą szerokością z zakrętu i tyłem po chodniku ... nie do opisania - postanowiłem wtedy zaopatrzyć sie w opony ( bo Manta stała na prawie łysych nalewkach)... i jakoś dojeździłem do wiosny.
później Manta przeszła gruntowna poprawkę powłok lakierniczych.
następnej zimy XII 04r. wymiana głowicy i remont dołu ( dzięki pewnym komplikacjom z "nową" głowicą zakończyło sie to tragicznie dla silnika...)
w tej chwili mam już chyba 4 głowice na silniku:
1- oryginał pękła
2- Ktoś mi sprzedał bubla
3- Głowica od 1.9N stan bdb - ale małe zaworki 40/34
4- porządna głowica od 2.0E pojechana na 101.7 polerowane kanały wstawiane gniazda zaworowe + wałek 296* (ale to dopiero VII 06r)
Po remoncie silnika cieszyłem sie autem do VII 05r - kiedy to wstawiłem gaz. Auto stało sie ekonomiczne ale zaczęły sie problemy z maską... Gazownicy tak założyli mikser ze powstał guz na masce po próbie szybszego ruszenia ... ( po roku walki w końcu założyli mikser taki jaki trzeba - ale maska nadal jest uszkodzona...)
Tak jeździłem do X 05r. - wtedy też wymieniłem głowice na tą ostatnią ( po założeniu gazu okazało sie ze w 3 głowicy prowadnice zaworowe są już "słabe" )
auto przejeździło na silniku 1.9N i głowicy od 2.0 jakieś 5tkm po czym zatarłem silnik.
Wybiegł mi na pasy moher ( Babcia jakaś nie patrzac gdzie lezie) hantle do oporu - ale słabo spowalniało to sprzęgło 2 i strzał ze sprzęgła - auto zatrzymało sie w sekundzie ... pojawiła sie chmura z tyłu i zaczęło pić oliwę. ( nie cierpię moherów ... )
na początku tego roku silnik przeszedł kompletny remont - po poprzednim incydencie padł całkowicie.
REMONT:
- wymiana tłoków - i szlif bloku
- Wymiana wszelkich uszczelek i uszczelniaczy
- Wał został zawieziony do szlifierni na sprawdzenie (okazał sie być idealny)
- wymiana pierścieni, panewek, układu rozrządu
- nowa pompa wody i oliwy
- nowy wałek rozrządu 296* Irmscher
to chyba tyle jeśli coś przeoczyłem to postaram sie uzupełnić
auto wyjechało po remoncie silnika 5VII 06r w tej chwili ma przejechane około 6tkm od remontu.
Blok po obróbce - leży sobie w Mani przed składaniem silniczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj Ja - przygotowuje sobie części do montażu
[link widoczny dla zalogowanych]
kolejna aktualizacja niebawem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez B CC dnia Pią 18:23, 22 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 21:42, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
dołączam aktualne fotki - troche ciemne ale jakoś tak wyszło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a to po spotkaniu ze znakiem {STOP}
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Wto 0:25, 06 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Powstaje nowy projekt silnika, a własciwie nowa koncepcja dokończenia "starego" silnika
Narazie rozważam wszelkie za i przeciw każdej z modyfikacji
- klasyczny wtrysk od 2.0 + Blos
- układ wtryskowy od 2.2 + Blos na kolektorach 2.0
- układ wtryskowy od 2.2 + Blos na kolektorach 2.2
- Motronic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 20:30, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Decyzja zapadła
Głowica + obróbki + osprzęt 2.2 + Blos ( jak finanse pozwolą) gromadzenie gratów trwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Sob 17:11, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dziś zdjąłem głowice po tym jak praca auta przestała mi sie podobać - jakieś tydzień temu postanowiłem ze zdejmę.
a oto i efekty :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty jazdy na LPG ?? czy może coś innego ?? - wszelkie komentarze poproszę na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 22:55, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Przyjechała "nowa" głowica i osprzęcik 2.2
za jakiś czas głowa idzie do obróbki i będę zakładał ale troszkę to potrwa ...
Poglądowe foto wałeczka 296* w głowicy widok krzywki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niedługo pojawią sie kolejne fotki ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 14:48, 19 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Zakupiłem dziś BLOS'a może w weekend uda sie już ubrać silniczek w dolot od wtrysku i Blosik ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pon 12:43, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Auto przejechało od założenia Blos'a około 900km
wnioski - spalanie "drastycznie" spadło
minimalny apetyt zaobserwowany na LPG podczas 820km wypadu na zlot
- 8,5L LPG /100km/h jadąc max 100-105 i bardzo płynnie
max zużycie zaobserwowane przy jezdzie mieszanej i szaleństwach zlotowych 13L LPG
ogólne całkowite średnie zużycie podczas tych całych 820Km wyniosło w okolicach 11L LPG
przed założeniem Blos'a minimalnie wychodziło 11L a max 19-20 L LPG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaclaw
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódz
|
Wysłany: Wto 19:44, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ile ten blos..?
gdzie kupiłes..?
ale wiesz co... jak mi Reksoio spalił 12 na trasie do borek to chyba nie tragedia
łun jest dużo cięższy od manty, czyli jakby taki silnik 1,8OHC był w mancie to tez by spalił mniej..!!...?
auto do cywilnej jazdy i niechetnie w nie inwestuje..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 6:35, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
B CC napisał: | Auto przejechało od założenia Blos'a około 900km
wnioski - spalanie "drastycznie" spadło
minimalny apetyt zaobserwowany na LPG podczas 820km wypadu na zlot
- 8,5L LPG /100km/h jadąc max 100-105 i bardzo płynnie
max zużycie zaobserwowane przy jezdzie mieszanej i szaleństwach zlotowych 13L LPG
ogólne całkowite średnie zużycie podczas tych całych 820Km wyniosło w okolicach 11L LPG
przed założeniem Blos'a minimalnie wychodziło 11L a max 19-20 L LPG |
Hejka!
Zapodaj fotki z montażu blosa, jeśli masz.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pią 21:06, 18 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ROBECKI napisał: |
Hejka!
Zapodaj fotki z montażu blosa, jeśli masz.
Pozdro. |
Fotki będą jak tylko znajde troche czasu żeby je zrobić jak coś moge podesłać mms'em jeśli jesteś mocno zainteresowany to podaj tel na PW
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziś udało sie wstawić foto, mam nadzieje że fotki są dość wyraźne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pią 18:11, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
21 VIII 2008r. - zaczeło się. po 2 dniach przygotowywań Manta wylądowała w warsztacie Blacharsko-Lakierniczym RSauto.
Kilka fotek z przygotowań
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W tej chwili tyle fotek. Postaram sie uzupełniać co jakiś czas "galerię".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez B CC dnia Pią 18:17, 22 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 21:58, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
kolejna fotka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzem
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Czw 13:15, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No proszę to kolejna Manta się uzdrowi proszę tylko o dobrą relację zdjęciową z posuwających się prac bo pomaga mi to przy mojej renowacjai. POWODZENIA i WYTRWAŁOŚCI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pią 14:10, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Kilka fotek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W tej chwili tylko tyle z rozbiórki. mam nadzieje że uda mi się porobić zdjęcia z przebiegu prac blacharskich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|