|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
T-mek
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Sob 11:43, 19 Sie 2006 Temat postu: 2,4 kolektory i takie tam prosba o pomoc |
|
|
Hej
wysiadla mi moja ukochana biorąca olej klekocząca dwójeczka...
..No ale świat idzie do przodu więc zamierzam wrzucic 2,4 wiem że nie pasuje sprzęgło, smok, kolektor sssący..
ludzie wrzucają ciety kolektor od 3,0 :
1. czy do tego ma iść przepustnica i przepływomierz od 3,0
2. czy to bedzie chodzic na elektronice od 2,0 (LE)
3. czy pompa od 2,0 sobie poradzi, chociaz i tak prawdopodobnie będzie więcej jeździć na gazie czy tu będą jakies problemy
4. i ogólnie jesli macie jakieś pomysły i uwagi to z miłą chęcią
Pozdrowionka!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:25, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
sprawa rysuje sie tak,wsadzałem kiedyś taki 2.4 niejakiemu wilkoo-vi ,jego życzeniem było mieć orginalny kolektor ssący z 2.4 i taki pozostał!
niestety musiał być wtedy zrobiony garb na masce!
jeśli niechcesz nic ciąć można założyć kolektor z przepustnicą od 2.2,również działa
od 2,0 też sie da ale trzeba przyłożyć uszczelke od 2.2 lub 2,4 dopasować do kanałów i jak owa uszczelka pokazuje nawiercić kołki ustalajace.robiłem również kolektor od 3.0 do 2.2 .ładnie obciołem wyklepałem dekiel z alu na półokrągło i przyspawałem ,zasilanie serwa również czeba przespawać!!!! niepodobają mi sie kolektory które są obcięte i mają przyspawaną blache na płasko!!! jeśli chodzi o pompe paliwa to 2.4 jest z pompy z cih 2.0 bardzo zadowolony,znaczy bangla bez zażutu.wilkoo wraz ze świeżo wsadonym serduchem dostał instalacje z omegi a do silniczka. niebęde kłamał że to było jak bułka z masłem ale działa a drugi raz zawsze takie coś sie łatwiej robi.kolektory wydechowe niepamiętam ale 2.2 i 2.0 chyba sie nierużnią wielkością kanałów wewnącz ale które byś niewybrał to nieskładaj tego silnika na org.uszczelace pod kolektory do 2.4.ja montuje zawsze na 2.2 lepiej pasuje i kosztuje ok 30zł a nie 100 jak orginał 2.4.
poważny plus 2.4!!!!!!!!!!!!!! rozwiązanie termostatu powoduje że 2.4 dużo lepiej grzeje w zimie
pozdrawiam i miłej zabawy przy przekładce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 12:36, 22 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | sprawa rysuje sie tak,wsadzałem kiedyś taki 2.4 niejakiemu wilkoo-vi ,jego życzeniem było mieć orginalny kolektor ssący z 2.4 i taki pozostał!
niestety musiał być wtedy zrobiony garb na masce!
jeśli niechcesz nic ciąć można założyć kolektor z przepustnicą od 2.2,również działa
od 2,0 też sie da ale trzeba przyłożyć uszczelke od 2.2 lub 2,4 dopasować do kanałów i jak owa uszczelka pokazuje nawiercić kołki ustalajace.robiłem również kolektor od 3.0 do 2.2 .ładnie obciołem wyklepałem dekiel z alu na półokrągło i przyspawałem ,zasilanie serwa również czeba przespawać!!!! niepodobają mi sie kolektory które są obcięte i mają przyspawaną blache na płasko!!! jeśli chodzi o pompe paliwa to 2.4 jest z pompy z cih 2.0 bardzo zadowolony,znaczy bangla bez zażutu.wilkoo wraz ze świeżo wsadonym serduchem dostał instalacje z omegi a do silniczka. niebęde kłamał że to było jak bułka z masłem ale działa a drugi raz zawsze takie coś sie łatwiej robi.kolektory wydechowe niepamiętam ale 2.2 i 2.0 chyba sie nierużnią wielkością kanałów wewnącz ale które byś niewybrał to nieskładaj tego silnika na org.uszczelace pod kolektory do 2.4.ja montuje zawsze na 2.2 lepiej pasuje i kosztuje ok 30zł a nie 100 jak orginał 2.4.
poważny plus 2.4!!!!!!!!!!!!!! rozwiązanie termostatu powoduje że 2.4 dużo lepiej grzeje w zimie
pozdrawiam i miłej zabawy przy przekładce |
Opowiedz mi o tym termostacie z 2.4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:46, 23 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
wygląda jak w 2.2 i nawet chyba jest taki sam,pasuje do 2.0 jeśli o to chodzi tylko ten wąż w kształcie litery L jest dłuższy o jakieś 2 cm ale moze naciągniesz.te termostaty wt\ystępują w silnikach 2.2 2.4 2.6 nowsze3.0 3.024v itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
T-mek
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Wto 0:40, 12 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No to walczę z 2,4 z kolektorem od 3,0 i mam kolejny mały problem..
jak założyć szynę z wtryskami???
ciąć szynę z 3,0 i zaślepiać???
jak by ktoś miał zdjęcie takiej przeróbki i zapodał tutaj to było by bardzo git!!
Pozdroo!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ban0ff
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Nie 22:54, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam
Ja u siebie zapodalem kolektorek z 3.0 i wyrzezbilem listwe paliwowa na wezykach jak w 2.0 z wtryskami z 2.4 i regulatorem cisniena paliwa z 2.0 (z le-jetronica 2,5 bara).
Chcialem jeszcze podpiac sobie kontrolke "check engine" i zlacze diagnostyczne. Czy moglby ktos napisac czy jest mozliwosc sprawdzenia samemu bledow i jak to sie robi?
Co do kontrolki ze schematow wyczytalem ze jest to pin 22 (brazowo-niebieski kabelek).
Ale teraz mam problem ze zlaczem diagnostycznym, przy wycinaniu instalacji elektrycznej wycialem tez to zlacze chociaz bylo niepotrzebne
Mam tam 5 kabelkow:
- żółto-brązowy
- biało-brązowy
- czerwony
- brązowy
- czerwono-brązowy
z tego co mi sie wydaje to brązowy trzeba podpiac do masy, żółto brązowy do pinu 13, biało-brązowy do pinu 55.
A co z reszta kabelkow i czy dobrze odczytalem ze schematu?
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|