![Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna](http://www.isi.com.pl/manta-tuners/graf/t1.gif) |
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Nie 20:14, 15 Sty 2006 Temat postu: ciśnienie paliwa |
|
|
Niewjedziałem gdzie zapodać ten temat. Losowo padło tu.
Dożeczy.
Zamontowałem ciśnieniomierz na przewodzie paliwowym. Między pompą paliwa i wtryskami, pod maska dokładnie. Co zaobserwowałem: ciśnienie przy pracy na biegu jałowym pokazuje 2.5bara a przy dodaniu obrotów rośnie do 3 barów. Gdy stoi nieodpalana to do 5h utrzymuje sie ciśnienie w przewodach pokazuje 2 bary. Po całej nocce ciśnieniomierz pokazywał okragłą liczbe 0. Ktoś ma też zamontowany ciśnienie paliwa Czy to normalne ze ciśnienie paliwa ucieka Cofa sie przez pompe paliwa czy gdzie ucieka Dziś po nocce gdy wskaźnik pokazywał 0 niemiałem problemu z odpaleniem manty, odpaliła ładnie. Jeszcze. Moze to urządzenie co powinno być za pompą paliwa to może to powinno trzymac zeby sie paliwo niecofało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 20:58, 15 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
hm, jak w normalnym samochodzie, takim no.. nieyoungtimerze przekręcasz kluczyk np rano to słyszysz pompe paliwa która wyrównuje ciśnienie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magic
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Nie 21:34, 15 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Układ paliwowy manty jak każdego innego samochodu jest skonstruowany do zasilania wtryskiwaczy paliwem pod odpowiednim ciśnieniem, przepustowością, oraz czystością paliwa. Nikt nie bedzie montował w nim specjalnych zaworów zwrotnych, bowiem są do niczego nieprzydatne, układ ten pracuje jedynie wtedy, gdy pracuje pompa paliwa. Nawet gdyby ciśnienie "uciekało" w 10 sekund po zgaszeniu silnika, to w niczym nie umniejsza jego własciwości. Poza tym sądząc po opisie ucieczki paliwa założyłeś wskaźnik przed (patrząc od kierunku płynięcia paliwa) regulatorem, który zmienia ciśnienie w zależności od podciśnienia w kolektorze (obciążenia silnika). Po włączeniu zapłonu pompa wyrównuje ciśnienie i tak ma być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 1:44, 20 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
"Nadciśnienie spada samo, jeżeli silnik pozostaje wyłączony przez kilka godzin[..]" - "Sam Naprawiam Opel Record".
Mały mam pytanie, czy ciśnienie paliwa mocno opada jak się da ostro w rurę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Pią 12:12, 20 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Def napisał: | "Nadciśnienie spada samo, jeżeli silnik pozostaje wyłączony przez kilka godzin[..]" - "Sam Naprawiam Opel Record".
Mały mam pytanie, czy ciśnienie paliwa mocno opada jak się da ostro w rurę? |
Więc tak.
Ciśnieniomierz mam pod maska więc podczas jazdy niewidzę go.
Na wolnych obrotach równe 1000RPM ma koło 2.5bara.
Jak dodaje obrotówto to do około 1800-2000RPM ciśnienie wzrasta do 3 barów i od 2000RPM ciśnienie pozostaje stałe wskazówka nawet niedrgnie.
Ale te próby były prowadzone na postoju gdy silnik niebył obciązony.
Może ktos się pokusi i zapoda sobie to w kabinie.
Zapomniałem napisac mam L-Jetronika
Jak bedzie możliwosc to zrobie zdjęcia w jaki sposób ja to u siebie umieściłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Pon 10:07, 23 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
mały- Opel Fan napisał: |
Może ktos się pokusi i zapoda sobie to w kabinie.
. |
Tylko pytanie po co?
Żeby mieś więcej wskażników do obserwowania?
a wrazie awarji zostać zalanym paliwem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 0:15, 24 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
żeby sprawdzić, czy potrzebna druga pompa paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Wto 17:19, 24 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
To wystarczy pod maską...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Wto 18:37, 24 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
czaroodziej napisał: | To wystarczy pod maską... |
Widocznie nie wystarczy...
jak widać są tacy ktorym same obroty predkość ładowanie i temp nie wystarczają he he ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magic
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Czw 7:46, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
potrzebne jeszcze temp. oleju, temp tarcz hamulcowych, ciśninie oleju, ciśnienie w oponach....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 9:39, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
magic napisał: | potrzebne jeszcze temp. oleju, temp tarcz hamulcowych, ciśninie oleju, ciśnienie w oponach.... |
i jeszcze roznica predkosci tylnych kółke lewegi i prawego...
ale tak poważnie to ciśnienie i temp oliwki by sie przydało ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|