![Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna](http://www.isi.com.pl/manta-tuners/graf/t1.gif) |
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 22:31, 16 Lut 2006 Temat postu: Gaznik VS Wtrysk |
|
|
Mam problem
zakładać do Mani Gaznior czy wtrysk
do wyboru mam Gazniki:
Solex 35PDSI - nie nadaje sie moim zdaniem do S-ki ( odpada )
Wybor jest taki :
Zenit Inat - podobno paliwożerny ale najmocniejszy Seryjny Oplowy Gaznik
Varjet II - słabszy niż wtrysk
co sądzicie o tych gaznikach
a może lepiej wtrysk założyć ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magic
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Pią 8:44, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
wtrysk, wtrysk, wtrysk. Tym bardziej jak bedziesz jeździł na gazie, nie bedzie problemów z przełączaniem, z parującą benzyna w gaxniku, z kurzem w dyszach, z przecierajacym sie pływakiem...Poza tym porównaj sobie dane dotyczące momentu obrotowego, wtrysk jest bezkonkurencyjny, to za sprawą kolektora...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Pią 19:22, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
... pozatym na gażniku jak przejdziesz na gaz a paliwko z komoru pływaka wyparuje... to dopiero będzie problem z odpałem na benzynce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:23, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
to ja napisze inaczej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zależy jak leży,to znaczy sam sobie musisz odpowiedzieć co bendziesz robił wozem jak go używał i jakie masz dostępne środki.mowa tu o finansowych i materiałowych .wtrysk jest najpopularniejszym sposobem dostarczenia mieszanki paliwowo powietrznej o odpowiednich proporcjach do silnika .jest to najprostrzy sposób i najbardziej dostępny jeśli masz graty .jeśli jednak chcesz zostać przy gażniku to proponuje znaleść 40dcoe lub 40dcom lub delorto 40 jeśli dobrze poszukasz to można znaleść takie gażniki w ilości sztuk 2 czyli kpl.na motor w stanie przyzwoitym za kwote 300-500zł. kolektory do manty można wyprodukować samemu lub ewętualnie zakupić na [link widoczny dla zalogowanych] za kwote ok 120e z tego co ostatnio widziałem.i tu znowu następne pytanie czy chcesz jeżdzić na gazie ????????????? jeśli tak to wtrysk jeśli nie to gażniki dadzą ci więcej radości z efektów dżwiękowych i z mocy na kołach.
z doświadczenia wiem że takie gażniki mogą pali`ć do 10l na 100 w mani przy wmiare spokojnej jeżdzie.hehe widziałem kiedyś jak koleś zrobił właśnie na takich gażnikach tzw *wsiowóz*niedość że założył gaz to jeszcze niedziałało jak należy.knój chętnie popatrze na efekty końcowe.pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Sob 0:46, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
czaroodziej napisał: | ... pozatym na gażniku jak przejdziesz na gaz a paliwko z komoru pływaka wyparuje... to dopiero będzie problem z odpałem na benzynce... |
Jaki problem po to są elektrozawory zeby przełączyć sie na benzyne przed zgaszeniem a w lato nawet jak wyparuje to na gazie i tak odpali ... problem to moze sie zima pojawić ale plan jest taki zeby Manta juz nie musiała zimą jezdzić ...
Acha a co do autka to chciał bym mieć jednak gaznik lub gazniki i połączyć to z blosem ewentualnie znalezc same korpusy od weberkow i zrobić z tego wtrysk wieloprzepustnicowy ale wykonanie troszke skomplikowane chociaż pewna wizja juz jest .
W planach też zmiana głowicy na 2.2 czyli taką z jeszcze większymi zaworami - ale ssące pomniejszone do 44mm (wiecej nawet w rajdach nie stosowali)
tylko jeszcze kilka gratow musze zgromadzić
Narazie mam wtrysk bez kompa cewki i pompy
3 gazniki Inat
zamowiony jest Varjet II
no i chyba beda 2 solex'y 35PDSI
Brakuje głowiczki i kasy ale pracuje nad tym ...
A co z tego wyjdzie to sie okaże wiem tyle auto na 100% bedzie jezdzić (niema innego wyjscia)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek_Danzig
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk/Elbląg
|
Wysłany: Pią 13:54, 01 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | [...]jeśli jednak chcesz zostać przy gażniku to proponuje znaleść 40dcoe lub 40dcom lub delorto 40 [...] |
Może temat i wygrzebany, ale nie za często pojawiają się nowe...
Chodzi o gazniki do 2,4.
Jako, ze c24ne ma maksymalną moc przy 4800 i pojemność 2400ccm z wykresów (zaleznosci mocy maks od obrotów) odwychodzi, ze powinny być gazniki ze zwężką około 32-33mm.
Zakładając takie zwężki średnica gardzieli ponoć ma być "średnica zwężki" x 1,25, a więc wychodzi 40-41,25. A więc z tych parametrów wychodzi, ze 40ki ze zwężką 32 mm wydają się być idealne.
Pytanie brzmi: czemu wszystkie Helmuty pakują 45ki ?Przecież najmniejsze zwężki przy 45kach mają srednicę 34mm.
A może znów to wiązać z plotą o doborze gażników pod średnicę zaworów ? No chyba, ze lepiej dać za dużo niż za mało
No i dlaczego z takich wykresików wychodzi , ze do 2,0 stosuje się większe zwężki?
Wykresik na stronie: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Sob 11:04, 02 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Wydaję mi się, że zakładają 45 ze zwężkami 40 bo zapodają od razu wałek około 310 stopni, co daje moc maksymalną w okolicach 6000, co zgadzałoby sie z wykresem na stronce, którą podałeś. Może to prawda z tym doborem gaźnika pod średnicę zaworu ssącego, bo nie widziałem 2.4 z weberami 40 w necie. Tak samo kolektory, które są produkowane do tej głowicy mają zawsze średnicę 45mm. Szczerze mówiąc, nie widzę sensu zakładania samych gaźników bez innych ingerencji zwiększających moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reaven41
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
|
Wysłany: Sob 14:33, 23 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
witam wie ktos moze jak wyglada sprawa montazu gaznikow w c20xe chodzi mi glownie o rozwiazanie zasilania paliwem bo wiem ze mechaniczna papka paliwa od reksa 1.8 nie podejdzie.
Co mysilcie o gaznikach od motocykla znalazlem poczworne gazniki od kawasaki zzr 1100 z wersji o mocy 150ps czyli tyle co ma c20xe czy wogole bedzie to dzialac ?? widzial ktos patent motocyklowych gaznikow w aucie??
cena za gazniki jest przystepna bo 220zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Nie 16:21, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
są elektryczne pompy paliwowe membranowe pod gaźnik - w jakimś Fordzie bodajże ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:17, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
te gażniki o których piszesz prawdopodobnie mają 41mm przepustnica,da sie założyć tylko może być kłopot z wyregulowaniem ,znaczy będzie czeba pozmieniać dysze paliwowe.cena jednej to około 12-15zł za sztuke a potrzeba 4.ceny mam z przed 2 lat więc niewiem jak teraz to dokładnie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|