 |
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcgregor
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:27, 25 Kwi 2006 Temat postu: Legalizacja 2,0 -> 3,0 |
|
|
Witam!
Mam taki mały problem: konczymy robić kompletny swap 3,0 dual ram do maniury i niestety nie moge znaleźć warsztatu, który, oczywiście nie za darmo posiadając uprawnienia (50-20 odnośnie modyfikacji) może wystawić opinię, iż auto jest przerobione wedle zasad mechaniki etc... ja takowych nie posiadam, manta jest zrobiona porządnie i problem jest właśnie taki.
Wiem, iż robićie takie modyfikacje hurtem, więc chciałbym może jakieś namiary, lub rady w tej sprawie. Nie wchodzi w gre śmiganie z tym silnikiem, bez zgłaszania go.
ps. jestem z okolic częstochowy, pajęczno
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Wto 10:59, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
A nie wystarczy zgłosić włożenie silnika 3.0 ??
trzeba to jeszcze badać i legalizować ?? dziwne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcgregor
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:56, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Aby możliwy był przegląd (nawet mając znajomości) potrzebne jest wlasnie takie zaswiadczenie o zmianach konsrukcyjnych, 2,0 na 2,0 nie ma problemu, o nic nikt nie pyta ale w tym przypadku jest to wymagane. A zalezy mi na tym, gdyz potem jakis 'fan' motoryzacji w policyjnym przebraniu sie pokapuje i grozi za to paragraf, także dziekuje
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:25, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to powinna stacja okręgowa coś w tym temacie wiedzieć!! jeśli nie to jakiś żeczoznawca! ale puki co to musisz zdobyć jak najwięcej dokumentacji jakie były silniki wsadzane seryjnie i do tego jakie były chamulce!! z tego co sie orjętowałem to można podnieść moc o 20% i moment obr o 30% bez przerabiania chamulców!! jeśli udowodnisz że 3.0 był seryjnie montowane i robisz np. replike manty i300 to powinno być łatwiej zarejestrować.jeśli sie niedowiesz nic konkretnego to napisz postaram sie coś dowiedzieć konkretnego! pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcgregor
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:20, 26 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ok. niezly pomysl, hamulce są od reksia 2,2 narazie założone. Myślę jednak, że się czepną, iż ta buda miała 2,0 i w sumie gdy powiem, że robie nawet replike to i tak musze mieć uprawnienia do zmian w konstrukcji. Tak przynajmniej mi sie wydaje z tego co usłyszalem. Wystarczy, że bede miał opinie, iż wszystko jest ok i nie ma problemu. No nic, bede kombinował. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcgregor
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:48, 05 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Znalazłem pare informacji przydatnych, fotki zarejestrownych mant z takimi silnikami, dane i300, ale nie mam nic konkretnego, oficjalnego, jakiegoś folderu tego modelu, albo skanu. Jeżeli mielibyście coś takiego to proszę o maila z załącznikiem [link widoczny dla zalogowanych]
pozdro i thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Sob 18:32, 06 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Ciekawa sprawa...
Za tydzień będziesz miał okazje zapytać się Barana jak ma w dowodzie rej. wpisane... i Adrjana z Radomia... a i Def coś tam kombinuje... ale ci dwaj pierwsi już maja takie silniki... a Adrjan nic nie wspominał o jakich kolwiek kombinacjach i problemach z przeglądem technicznym w Radomiu...
Polska to nie niemcy tam to dopiero się czepiaja... na wszystko musisz mieć TUV... z wpisem że jest to przeznaczone do tego samochodu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 20:52, 08 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Def przewiduje problemy z rejestracją na przyszły rok dopiero niestety... pisz koniecznie jak tam postępy w sprawie!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 10:15, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
A nie prościej byłoby tak jak mój kumpel zrobił- co prawda w golfie 1, ale za to silnik z audicy 1,8T (ze sprężarką).
Załatwił przegląd na starym silniku, później zrobił przekładkę i zgłosił w Wydziale Komunikacji wymianę silnika, ci wpisali nowy numer w dowód rejestracyjny, a kolejny przegląd przeszedł już bez problemu.
Nie czepiali się, bo przecież stary silnik się rozleciał, więc zamiast remomtować starego rzęcha, założył z audi taki, który pasował i do którego są tańsze i bardziej dostępne części (aha, zwłaszcza do 1,8T! ha, ha, ha). (nie wiem, jak dual wchodzi do manty- widziałem tylko na zdjęciach-, ale zakładam, że skoro wchodzi rzędowy 6-ciopak 3.0, to jest tam tyle miejsca, że nie ciąłeś ani podłużnic, ani przedniego mostu, więc co to za zmiany konstrukcyjne ).
Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|