![Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna](http://www.isi.com.pl/manta-tuners/graf/t1.gif) |
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diesel1983
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Sob 17:59, 27 Sty 2007 Temat postu: POMOCY...........chlodzenie w 2.2 |
|
|
dokąd idzie rurka wychodząca z termostatu w miejscu pod górną rurą idącą do chłodnicy :?: :?: :?: :?: kruciec ten jest stosunkowo gruby do dziurki jaka w nim jest. potrzebuję jakiegoś opisu instalacji chłodzenia albo dokładniejszych zdjęć komory silnikowej może dzięki nim coś poradze.... :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Sob 23:14, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
kilka fotek silniczka 2.2 - zrobione dzięki uprzejmości kolegi ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ze te fotki sporo wyjaśnią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diesel1983
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Nie 10:58, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
co za trójnik do którego dochodzi ta cienka biala rurka?? to jakies podcisnienie. na innych zdjeciach widzialem ze ona idzie gdzies do zegarów.a rurka o której mowilem wczesniej jest tu zaslepiona, wkrecona jest do nie sruba (tak mi sie zdaje). widac to najlepiej na 3 zdjeciu od gory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:58, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
cześc,niewiem czy dobrze zrozumiałem ale chodzi ci chyba o grzanie przepustnicy! przewód w rekordzie z pod przepustnicy orginalnie idzie do zbiornika wyrównawczego którego w mancie ani asconie niema fabrycznie,ja zakładając silnik 2.4 u kumpla założyłem zbiornik wyrównawczy i podpiołem ten krucieć .służy to jeszcze odpowietrzeniu układu wodnego silnika gdyż przepustnica jest najwyżej w całym obwodzie.ta rurka u góry podciśnieniowa o którą pytasz przeważnie jest zaślepiona fabrycznie,przynajmniej ja tak do tej pory spotykałem.a ten zawór do którego to idzie steruje grzaniem przepustnicy ,niewiem po co tak i jaki to ma cel.niemusi tego być,poprostu omiń ten zawór i podłącz tam trujnik z manty 2.0 orginalny.mam nadzieje że udało mi sie pomuc! jak coś to pisz .pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|