 |
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diesel1983
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Nie 13:29, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
a jak myslicie co jest lepsze blos czy wielopunktowy wtrysk gazu?? na allegro blos kosztuje kolo 350zl a taki wtrysk uzywanay kolo 500zl czy warto doplacic i czy nastrecza jakies wieksze trudnosci samodzilny montaz takiego wtrysku?? czy do tego trzeba jakiegos innego parownika niewspominajac juz o komputerze itp?? a moze wcale to nie jest takie "tanie" i wtrysk kosztuje o wiele wiecej oczywiscie uzywany??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:44, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja bym uderzał w blosa ,montaż to pestka w porównaniu z wtryskiem.samo zamontowanie wtrysku to niekoniec problemu! wtrysk gazu ma pobierany sygnał z wtrysku benzyny i odpowiednio przekształcany,więc co za tym idzie ? trzeba pojechać na kompa i wrzucić odpowiedni program do sterownika gazu.a i jeszcze jedno komp do benzyny musi być w 100%sprawny i mieć właściwe sygnały z wszystkich czujników włącznie z sądą lambda.2.0 2.2 nieposiadają sądy jedynie 2.4 i większe silniki.chcąc zamontować sąde wiąże sie to ze zmianą wiązki i kompa a to chyba wiecej kosztuje niż 350zł.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 7:43, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Hejka!
Od 2 m-cy jestem posiadaczem Blosa w mojej Mancie.
Mogę stwierdzić krótko, że:
-żadnych dziwnych strzałów nie ma,
-ciągnie tak, jak na benzynie (od samego dołu do samiutkiej góry),
-spalanie- 8-12,5 l. LPG/100km (więcej za cholerę nie chciał pożreć przy porządnym przeganianiu), przeciętnie przy 150km/h ok. 10 l. LPG na autostradzie (ostatnio robię ok 100km dziennie do pracy).
Cena nowego (blos, emulator wtrysków, reduktor z podgrzewaczem, zaworki odcinające, okablowanie, zbiornik- płaski, jak koło zapasowe i reszta drobnych badziewi+ montaż- 1500zł.
A założony mam silnik 20E na szarych wtryskach i graty L-jetronic.
Od Blosa lepsza jest dopiero sekwencja. Pytanie, czy się opłaca- spala 1,5 l LPG mniej, kosztuje 80% więcej niż Blos (mowa oczywiście o nowych urządzeniach).
Dla przeciwników LPG (takich, jak do niedawna ja)- nie widzę różnicy pomiędzy jazdą na benzynie i na blosie.
Ale fajnie jest wydawać na paliwo 45% mniej, niż dotychczas.
Ja stwierdziłem, że skoro nie ma różnicy w przyspieszeniu, to po co przepłacać?
Proponuję tylko założyć świece NGK V LINE 3 (z Boscha nie dają za bardzo rady), nowe przewody wysokiego napięcia i poczyścić kopułkę aparatu zapłonowego oraz palec rozdzielacza.
Kto chce pojeździć zdecydowanie taniej, nie tracąc na mocy może śmiało zakładać.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|