Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Modernizacja ukł. hamulcowego.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> RENOWACJA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Pon 20:28, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Ktoś mi mówił ze podobno polonez na przedzie ma jakieś dystanse 10mm i po zapodaniu takowych podobno da sie ubrac 13 ale czy to prawda to niewjem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 6:24, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Co do poldka, to nie wiem.
Ja niestety muszę sprzedać moje zimówki i skombinować coś innego. Ale mam już potencjalnego kupca.
A swoją drogą dzięki za post z zapytaniem, bo byłem pewny, że wejdą. A teraz po prostu kupię coś innego i nie będę się stresował, jak spadnie śnieg.
Pozdrawiam serdecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adas




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pią 6:39, 08 Wrz 2006    Temat postu:

A ja mam pytanko:

zbliżam się ku końcowi remontu mojej manty, a że robiony jest kompleksowo, postanowiłem poprawić też hamulce. Znalazłem gościa co chce mi sprzedać zaciski od rekorda 2.2 razem z tarczami (takie ja robercki). Nie wiem czy pompa i serwo od manty 2.0 da sobie rade, bo gość proponuje mi też od rekorda. Sporo sobie życzy za te zaciski, a ja robie generalke całej manty i budrzet jest już nieźle przekroczony, nie chciał bym robić kolejnego niepotrzebnego wydatku.

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 13:30, 08 Wrz 2006    Temat postu:

Adas napisał:
A ja mam pytanko:

zbliżam się ku końcowi remontu mojej manty, a że robiony jest kompleksowo, postanowiłem poprawić też hamulce. Znalazłem gościa co chce mi sprzedać zaciski od rekorda 2.2 razem z tarczami (takie ja robercki). Nie wiem czy pompa i serwo od manty 2.0 da sobie rade, bo gość proponuje mi też od rekorda. Sporo sobie życzy za te zaciski, a ja robie generalke całej manty i budrzet jest już nieźle przekroczony, nie chciał bym robić kolejnego niepotrzebnego wydatku.

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam


Pompa i serwo z manty spokojnie daje radę zaciskom z rex 2.2.
Skąd pomysł, że nie da rady?
Skoro robisz komplex remont, wydaj jeszcze parę groszy na nowe mandżety do pompy, nowe cylinderki na tył, i nowe gumowe przewody hamulcowe, a także na nowe gumki do przednich zacisków. Możesz też tak jak ja założyć miedziane przewody ham. zamiast oryginalnych stalowych.
Dołożysz jeszcze ze 150-200 zeta na te graty, ale będziesz mieć święty spokój z hamulcami. No i oczywiście wtedy nalej sobie DOT 5.1 do zbiorniczka płynu hamulcowego.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adas




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pon 7:37, 11 Wrz 2006    Temat postu:

Dzieki za odpowieć i rady. Tak właśnie zamierzam zrobić, ale pojawiło sie teraz jeszcze jedno pytanie: czy pasują zaciski od DEWOO np nexia? Można by wtedy załorzyć nówki. Nie wiem już ktoś przechodził przez ten temat. Na zdjęci zaciski wyglądają podobnie:

[link widoczny dla zalogowanych]

i roztew śrób podobno też pasuje, ale jak zaczołem szukać to sie okazało, że tarcze mają nieco inne wymiary niż te od rekorda.

Prosze o podpowiedź

Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 12:20, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Adas napisał:
Dzieki za odpowieć i rady. Tak właśnie zamierzam zrobić, ale pojawiło sie teraz jeszcze jedno pytanie: czy pasują zaciski od DEWOO np nexia? Można by wtedy załorzyć nówki. Nie wiem już ktoś przechodził przez ten temat. Na zdjęci zaciski wyglądają podobnie:

[link widoczny dla zalogowanych]

i roztew śrób podobno też pasuje, ale jak zaczołem szukać to sie okazało, że tarcze mają nieco inne wymiary niż te od rekorda.

Prosze o podpowiedź

Dzięki


Cześć!

Tak na oko coś mi się wydaje, że nie będą pasić. Poza tym za parkę dasz 320zł.
Za zaciski z rexa max 150zł za parkę używanych+80zł za 2 nowe tłoczki fi 52mm,+70 za uszczelki do zacisków.
Jak się znasz trochę na mechanice i wszystko wyczyścisz i dobrze poskładasz do kupy, będą chodzić tak jak nowe. W tych zaciskach się nic nie zużywa poza uszczelnieniem i chromem na tłoczkach. Zobacz, co pisałem powyżej o zaciskach, które robiłem- były w stanie prawie idealnym poza rdzawym nalotem na ich powierzchni (który wygląda mało estetycznie), który można bez problemu usunąć za pom. szczotki drucianej i można je było wkręcić do auta, odpowietrzyć i jeżdzić.
(a że należę do pedantów, no to się pobawiłem).
Poza tym masz bankowo pewne, że rozstaw śrub pasi do otworów w zwrotnicach manty, a tarcze zamów sobie nowe z rexa 2.2. Ceny od 70zł wzwyż, zależy, jakie chcesz.

Ale jak masz 13" felgi, to obawiam się, że Ci nie wejdą po wymianie zacisków... 14" i większe już wchodzą spokojnie.

Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 19:07, 12 Wrz 2006    Temat postu:

na zaciski od 2.2 idealnie pasują felgi ATS te opelkowe np kumpel zakładał moje 7x13" et 20 i idealnie weszły ...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez B CC dnia Śro 21:09, 13 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 14:50, 13 Wrz 2006    Temat postu:

B CC napisał:
na zaciski od 2.2 ide3alnie pasują felgi ATS te opelkowe np kumpel zakładał moje 7x13" et 20 i idealnie weszły ...
[b]

Miałem na myśli fabryczne blaszanki.
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Święty




Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 11:53, 13 Mar 2007    Temat postu:

hmmmm, stary temat,ale moze dostane odpowiedz... czym malowałes te zaciski?? spray?? czy pendzelek?? jaka firma i co to za podkład??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 14:49, 13 Mar 2007    Temat postu:

Święty napisał:
hmmmm, stary temat,ale moze dostane odpowiedz... czym malowałes te zaciski?? spray?? czy pendzelek?? jaka firma i co to za podkład??

A dostaniesz odpowiedź...
...na pw.
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas




Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 3:29, 14 Mar 2007    Temat postu:

mam u siebie w Asconie zaciski z rexa + tarcze wentyle.... fele to wlasnie oplowskie koniczynki...
niestety na poczatku nie chcialo sie to zmiescic... tez gdzies slyszalem o patencie z dystansem od poloneza... ja uzylem urzadzenia zwanego FLEX Twisted Evil czas operacji: jakies 3-5 min na zacisk i wszystko zagralo jak trzeba Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 14:58, 14 Mar 2007    Temat postu:

lukas napisał:
mam u siebie w Asconie zaciski z rexa + tarcze wentyle.... fele to wlasnie oplowskie koniczynki...
niestety na poczatku nie chcialo sie to zmiescic... tez gdzies slyszalem o patencie z dystansem od poloneza... ja uzylem urzadzenia zwanego FLEX Twisted Evil czas operacji: jakies 3-5 min na zacisk i wszystko zagralo jak trzeba Cool


Można i tak Wink
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> RENOWACJA Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin