|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 11:52, 27 Maj 2006 Temat postu: Modernizacja ukł. hamulcowego. |
|
|
Na forum ostatnio nic się nie dzieje, a mi dowieźli tarcze wentylowane do Manty.
Porobiłem parę zdjęć podczas reanimacji zacisków i przekładki elementów. Może kogoś zainteresują, a może ktoś z czytających również wyśle jakieś materiały z renowacji swojej bryki, by rozruszać forum.
W takim stanie można kupić zaciski do tarcz wentylowanych (wbrew pozorom te zaciski na zdjęciach są całkiem sprawne i możnaby na nich jeszcze jeździć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ja lubię się bawić.
Po piaskowaniu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podkład...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polakierowane wraz z nowymi elementami...
[link widoczny dla zalogowanych]
Poskładane i gotowe do montażu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tarczą od Zimmermanna...
[link widoczny dla zalogowanych]
Stare hamulce po trzech latach eksploatacji wyglądały tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
A nowe już na aucie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Płyn DOT 5.1, odpowietrzanie i w drogę. (na DOT 5.1 jeżdżę od kiedy poskładałem Mantę do kupy- wymieniłem wtedy wszystkie elementy gumowe w ukł. hamulcowym na nowe, by nie ryzykować że nowy płyn przeżre stare).
Serdeczne podziękowania dla Pawła za kontakt odnośnie zacisków.
Pozdro dla wszystkich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makkus
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KraQw
|
Wysłany: Sob 20:01, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
nio to pozostaje tylko pogratulować nowych spowalniaczy...
p.s. może inne osoby pójda w Twoje ślady... i zacznie sie tutaj coś dziać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:53, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
musze pochwalić robeckiego za wykon renowaci zacisków! widze że niepreferuje druciarstwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i jeszcze jedna sprawa
po założeniu zacisków okazało sie że albo zaciski z tarczami są za ładne albo zawias jest troszki upiprany błotem ale to myśle puki co możemy wybaczyć
oby tak dalej.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Nie 12:52, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Poprostu pięknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 8:03, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dziękuję piszącym za miłe słowa, które są jak muza, jak natchnienie do dalszych prac.
Po przejechanych ok.500 km mogę stwierdzić, że hamulce się dotarły i teraz już działają tak, jak powinny, czyli z pełną skutecznością.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
P.S.
A może reszta też by coś przysłała?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Sob 20:56, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Widac fochowość i kosekwencje w wykonaniu, piaskowanie, podkładzik...
Spużniłem się nieco...
Mogłem zrobić podobną sesje zdjęciową ale nie z malowaniem a z chromowaniem zacisków... bardzo fajny i niezmiernie trały sposób renowacji... teraz moge jedynie zrobić fotki złożonych zacisków...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:06, 11 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
to do dzieła niech sie coś dzieje !! bo na forach akwarystycznych jest większxy ruch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 16:35, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
czaroodziej napisał: | Widac fochowość i kosekwencje w wykonaniu, piaskowanie, podkładzik...
Spużniłem się nieco...
Mogłem zrobić podobną sesje zdjęciową ale nie z malowaniem a z chromowaniem zacisków... bardzo fajny i niezmiernie trały sposób renowacji... teraz moge jedynie zrobić fotki złożonych zacisków... |
A może takie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 22:09, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Super robota! Jaki podkład i jaką farbę zapodałeś na te 500 stopni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 10:58, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Def napisał: | Super robota! Jaki podkład i jaką farbę zapodałeś na te 500 stopni? |
Chodzi Ci o te czerwone, czy o srebrne?
Jeśli czerwone, to się trochę zdziwisz, bo podkład to Unikor, a lakier to zwyczajny Renolak z Nobilesu. (tanio i dobrze).
Spoko wytrzymuje, powyżej masz fotkę, jak wyglądały stare zaciski po paru latach eksploatacji (morderczej eksploatacji). Nic się nie spiekło na nich. Zimmermanny są lakierowane sprayem- akrylowym podkładem i czarnym matem z Motip-a.
Jeśli chodzi o te srebrne- cóż ciekawostka, którą znalazłem kiedyś w necie.
Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 13:01, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Hello,
czeka mnie taka robota z heblami, mam nadzieję że już dziś dopadnę zaciski od 2.2.
Pytam o farbę, bo taką zwykłą usmażyłem osobiście... smród jak cholera, dzień był piękny a droga kręta
dzięki za info jeden problem z głowy!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Pon 15:00, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ROBECKI napisał: | Def napisał: | Super robota! Jaki podkład i jaką farbę zapodałeś na te 500 stopni? |
Chodzi Ci o te czerwone, czy o srebrne?
Jeśli czerwone, to się trochę zdziwisz, bo podkład to Unikor, a lakier to zwyczajny Renolak z Nobilesu. (tanio i dobrze).
Spoko wytrzymuje, powyżej masz fotkę, jak wyglądały stare zaciski po paru latach eksploatacji (morderczej eksploatacji). Nic się nie spiekło na nich. Zimmermanny są lakierowane sprayem- akrylowym podkładem i czarnym matem z Motip-a.
Jeśli chodzi o te srebrne- cóż ciekawostka, którą znalazłem kiedyś w necie.
Pozdrawiam serdecznie. |
Ta ciekawosta wygląda identycznie jak po chromowaniu... tyle że dodali te złote elementy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Nie 19:51, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie.
Czy da się ubrać koniczynki (felgi 13") na spowalniacze wentylowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 6:33, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Mały- Opel Fan napisał: | Mam pytanie.
Czy da się ubrać koniczynki (felgi 13") na spowalniacze wentylowane |
Powiem szczerze, że nie wiem. Jeżdżę na 15".
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 18:51, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ROBECKI napisał: | Mały- Opel Fan napisał: | Mam pytanie.
Czy da się ubrać koniczynki (felgi 13") na spowalniacze wentylowane |
Powiem szczerze, że nie wiem. Jeżdżę na 15".
Pozdro. |
Hejka!
Właśnie wróciłem z garażu, bo się skapłem, że 13" mam na zimówkach.
Co prawda nie koniczynki, ale parametrami prawie takie same, tj. 5,5x13" ET 38 (koniczynki mają ET 37).
I jest problem, bo zacisk jest za duży i nie włażą . Za to fabryczne 14" z GSI się spokojnie mieszczą.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|