|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Wto 16:44, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Silniki N nigdy nie miały chydraulicznych popychaczy - wiem bo miałem
a 2.0S był na chydraulice i też mam taki wałek ale nie mierzyłem co i jak z nim. moge go porownać z wałkiem z 1.9N możę cos zauważe ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Wto 17:06, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
2.0 N na pewno fabrycznie był na hydraulikach a 2.0 S na mechanicznych. Ale często ludzie przekładali popychacze jakie mieli akurat pod ręką, miałem 2.0 S z hydraulikami ale nieoryginalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magic
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Śro 7:58, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a mój kolega ma mantę z silnikiem 2.0S, automat, gaźnik varajetII, popychacze hydrauliczne...( zaznaczam- auto w wersji oryginalnej)- więc co jest grane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 13:03, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
GT350TA napisał: | 2.0 N na pewno fabrycznie był na hydraulikach a 2.0 S na mechanicznych. Ale często ludzie przekładali popychacze jakie mieli akurat pod ręką, miałem 2.0 S z hydraulikami ale nieoryginalnie. |
W reksie na 100% była chydraulika w 2.0S a w Mancie w N mechanika w 1.9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Śro 19:59, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
To chyba mało logiczne, że opel wsadzał mechaniczne szklanki do wolnoobrotowego i słabego silnika N a hydraulikę do bardziej wysokoobrotowego i mocniejszego S?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Śro 21:40, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Paweł_MantaB napisał: | A jak ten wałek ma się do silnika 2.2? Lepszy niż standardowy? Bo mój już chyba umarł... |
Gdzieś widziałem dane wałka z 2.2 to było koło 286 stopni. więc zapodając wałek z silnika 2.0E np. manty gsi powinno przybyć kilka kucy w 2.2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magic
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Czw 6:31, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
czy ja wiem, czy S to taki wysokoobrotowiec?... Fakt,ze ma wyzszą moc, ale obroty mocy maksymalnej jedynie wieksze o 200 rpm w stosunku do wersji N (5600 rpm, wersja N- 5400 rpm), więc chyba nie ma to znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 10:40, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
magic napisał: | czy ja wiem, czy S to taki wysokoobrotowiec?... Fakt,ze ma wyzszą moc, ale obroty mocy maksymalnej jedynie wieksze o 200 rpm w stosunku do wersji N (5600 rpm, wersja N- 5400 rpm), więc chyba nie ma to znaczenia. |
ale 1.9N na głowicy od 2.0 i wałku 2.0S da sie rozkrecić do 7500rpm
a seryjne 1.9N max 6 tys. wiec o czymś to świadczy ( zasilanie w paliwo pozostało takie samo 35PDSI)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Czw 21:30, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
B CC napisał: | magic napisał: | czy ja wiem, czy S to taki wysokoobrotowiec?... Fakt,ze ma wyzszą moc, ale obroty mocy maksymalnej jedynie wieksze o 200 rpm w stosunku do wersji N (5600 rpm, wersja N- 5400 rpm), więc chyba nie ma to znaczenia. |
ale 1.9N na głowicy od 2.0 i wałku 2.0S da sie rozkrecić do 7500rpm
a seryjne 1.9N max 6 tys. wiec o czymś to świadczy ( zasilanie w paliwo pozostało takie samo 35PDSI) |
A ja mam 2.0E zrobione z różnych podpowiedzi i udało mi sie silnik wkręcić na około 8.5 tysia (wczesniej był 3 razy ugotowany do momętu aż sie sam zatrzymał) podczas zawracania poniosło mnie i zrobiłem 3 obroty, poczym silnik mocno zwolnił, teraz manta chodzi jakby cholowała płyte betonową.
Wczesniej silnik na 1 biegu nieudało mi sie wkrecic więcej niż 7 tysi, niewjem dlaczego teraz sie aż tyle wkrecił. Obecna kompresja w cylindrach wacha sie między 6 a 8 atmosfer Jeżdze nią codziennie i niema problemu z odpaleniem. Wniosek że silnik cih to cieżkie bydle do zarżnięcia [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|