|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo_24v
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: Czw 12:03, 14 Gru 2006 Temat postu: 2.0....3.0 Pomocy!! |
|
|
witam chciałbym się dowiedziec wszystkiego na temat swapu z 2.0 na 3.0
jakie są problemy co trzeba zrobic i jak takie auto zachowuje sie z tak cieżkim silnikiem jak 3.0 24 v czy wogóle warto??? czy lepiej podłubac starego dobrego ciha 2.0 jak myslicie??????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Czw 18:20, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
3.0 to też cih
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo_24v
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: Czw 22:56, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
super ciesze sie ze na to wpadłes:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 23:12, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za dłubaniem CIH r4 - jak chcesz 6pak to kup commoB bo Manta/Ascona z 6 pakiem to moim zdaniem Tragedia - zbyt duża masa na osi
a co do R4
można fanie zrobić silniczek
np kup zajechane r4 1,6 - dajesz to do tulejowania na 95mm - kupujesz wał'a z 2.2 i tłoki ( tulejujue sie pod konkretne tłoki) głowica z 2.2 ( nie z 2.4 jest wbrew pozorom inna) planujesz głowe na 102,2 (minimum wg Opla) lub mniej wkłafdasz wałek jakiś ostrzejszy np 296* lub więcej
zestrajasz wszystko na wtrysku i lata jak marzenie - taka jest moja wizja ( dlaczego 1,6 ?? bo OC kto zmierzy średnice cylindra w silniku ??)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo_24v
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: Pią 9:52, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
jest to dobra wizja,a czy mozna cos zrobic z 2.0????? jakie są sbosoby aby uzyskac lepsze osiągi.Wiezm ze planuje się głowice i odciąza koło zamachowe ale czy istnieją inne sposoby na podłubanie tego silnika?????prosze o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:45, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
jutro powinienem mieć więcej czasu to może ci coś sklece w tym temacie,mam ostatnio problemy z dostępnością komputera z netem po przeprowadce.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo_24v
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: Nie 11:15, 17 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
czekam na wiadomosci:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Nie 11:23, 17 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Według mnie największym problemem jest koło zamachowe... no chyba ze wsadzisz silnik razem ze skrzynią od 3.0 24V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo_24v
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: Nie 11:37, 17 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
a skrzynia i most z 2.0 wytrzyma ponad 200 patatajów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Nie 15:43, 17 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Pawlo_24v napisał: | a skrzynia i most z 2.0 wytrzyma ponad 200 patatajów? |
Niemcy tuningując Asconki zostawiali 4 bieg do 190-200Km i podobno wytrzymywało jak jest z 5 biegiem nie znalazłem informacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 2:15, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Most wytrzyma, a jak będziesz go katować to nie wytrzyma. Taka stara kaszubska prawda. A jak nie będziesz miał dobrej zawiechy koni i porządnych opon, to i 200 kucy na niewiele Ci się przyda. Dojdziesz do wniosku że prowadzi się jak fura z gnojem i pójdzie na żyletki.
Wogóle temat rzeka dziesięć razy wałowany. 3.0 to porażka, nie wkładaj broń Boże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo_24v
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: Pon 12:04, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
heheh to co ja mam zrobic zeby była mocniejsza i kopała dupy dresom
z vw?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaclaw
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódz
|
Wysłany: Wto 13:33, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Pawlo_24v napisał: | heheh to co ja mam zrobic zeby była mocniejsza i kopała dupy dresom
z vw? |
kto ci zalazł za skóre..?
podaj nazwiska,adresy
siee pojedzie,siee załatwi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo_24v
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: Wto 19:17, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
hehe az tak nikt mnie niezdenerwował ale dzieki za propozycje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo_24v
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: Wto 11:56, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
mimo tego ze 3.0 jest zbyt cięzki nierezygnuje z tego pomysłu...podobno mozna cofnąc go do tyłu samochodu pociąc tunel tylko jeszcze jedno pytanko jak bede lączył to z skrzynią 5 to sprzęgło z 3.0 niebędzie mi przeszkadzac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|