|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pon 21:40, 02 Sty 2006 Temat postu: 2.7 |
|
|
mam kilka informacji odnosnie Diesla 2.3
panewki głowne i korbowe sa zupełnie inne niz w benzyniaku
wiec gdyby chciał ktos cos takiego budowac to na panewkach od diesla
Pojawia sie pytanie czy da sie rozwiercic blok z 85mm na 97mm
jak dobrać tłoki
od czego głowiczka
i wysokosc bloku czy jest taka sama czy inna niz w 2.0
i jaki skoki ma 2.3 D bo z obliczen bzdury wychodza... z obliczen wychodzi około 90 mm skoku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:08, 02 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
jak obiecywałem w innym temacie kiedyś!! blok z 2.0 leży już na warsztacie i czeka na chwile czasu i go potne.dowiemy sie wtedy czy 97 siądzie,okaże sie jaka jest gruba ścianka cylindra w miejscu gdzie go niewidać.okazjonalnie również bendzie wiadomo jaka jest gruba magistrala olejowa . odnośnie przerubki na 2.4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pon 23:21, 02 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | jak obiecywałem w innym temacie kiedyś!! blok z 2.0 leży już na warsztacie i czeka na chwile czasu i go potne.dowiemy sie wtedy czy 97 siądzie,okaże sie jaka jest gruba ścianka cylindra w miejscu gdzie go niewidać.okazjonalnie również bendzie wiadomo jaka jest gruba magistrala olejowa . odnośnie przerubki na 2.4 |
a moze by tak blok od diesla pociąć ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Wto 14:59, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Blok od diesla jest o 44 mm wyższy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:15, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
jaki skok ma diesel?
bo skoro 2.7 to 2660ccm to przy srednicy 97mm wychodzi cos około 90mm czy cos zle licze?
a moze Diesel ma zupełnie inny skok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Wto 16:39, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Diesel ma taki sam skok jak 2.4 czyli 85 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Wto 20:02, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
GT350TA napisał: | Diesel ma taki sam skok jak 2.4 czyli 85 mm. |
wiec sie cos nie zgadza bo Diesel ma inne tłoki niz 95mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Wto 20:15, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Wszystko gra skok 85 mm i średnica cylindra 92 mm daje równo 2260cm3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Wto 21:24, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
wiec niemieckie 2.7 to jakaś lipa bo przy tym skoku to na max mozna przy tłoczkach 97 zbudować 2.5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Wto 22:14, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Bo do 2.7 stosuje się wał irmschera lub mantzela o skoku 98 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:10, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
w jaki sposób zmieści sie wał o skoku 98 w bloku jeśli 2.4 w bloku 2,0 już koliduje o magistrale olejową i jakie muszą być korby bo w 2.4 to właśnie ten element ma niedaleko do magistrali.pozdro i czekam na info w tym ciekawym temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Śro 22:18, 04 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | w jaki sposób zmieści sie wał o skoku 98 w bloku jeśli 2.4 w bloku 2,0 już koliduje o magistrale olejową i jakie muszą być korby bo w 2.4 to właśnie ten element ma niedaleko do magistrali.pozdro i czekam na info w tym ciekawym temacie |
Pan GT350TA wszystko zmieści...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Czw 10:52, 05 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Sorki walnąłem się skok u mantzela wynosi 90 mm, jednak jest to dość mało trwały silnik, przynajmniej jego właściciele tak twierdzą , wydaje mi się, że to przez zbyt duże rozwiercenie cylindrów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 11:27, 05 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
GT350TA napisał: | Sorki walnąłem się skok u mantzela wynosi 90 mm, jednak jest to dość mało trwały silnik, przynajmniej jego właściciele tak twierdzą , wydaje mi się, że to przez zbyt duże rozwiercenie cylindrów. |
Jesli nie jest to zbyt trwałe to ja rezygnuje
bo robie około 15-25tys.km rocznie (z czego pewnie z połowa przy "intensywnej" jezdzie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|