|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dcz19
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice/Nieborowice
|
Wysłany: Nie 13:40, 29 Lip 2007 Temat postu: dwa podwojne gazniki |
|
|
co nalezy wymienic w silniku 2.0e jesli chce go przerobic na dwa podwojne gazniki? gazniki i kolektory ssace juz mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pon 21:44, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie jeszcze termostat może być potrzebny - lub dopasować bedzie trzeba od innego silnika CIH np. 1.9 czy 1.6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Pon 23:29, 30 Lip 2007 Temat postu: Re: dwa podwojne gazniki |
|
|
dcz19 napisał: | co nalezy wymienic w silniku 2.0e jesli chce go przerobic na dwa podwojne gazniki? gazniki i kolektory ssace juz mam. |
Obudowe termostatu... przy podwujnych gaziorkach stosowana jest obudowa z silników gażnikowych 2.0N 2.0S z takiej obudowy wychodzi tylko jeden gruby wąż do chłodnicy drugi z chłodnicy idzie bezpośrednio na pompe wody...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nad100
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: Czw 22:59, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Czy w 2.4 będzie tak samo?
czy coś dodatkowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pią 22:13, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
nad100 napisał: | Czy w 2.4 będzie tak samo?
czy coś dodatkowo? |
2.4 i 2.2 maja zupełnie inny termostat niż 1.6-2.0 i maja fabrycznie zaślepiony otwór wodny ten nad obudową rozrządu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nad100
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: Sob 1:09, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dobrze, ale jeśli mam obudowę termostatu od 2.0N to będzie OK?
A co z aparatem zapłonowym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Nie 15:56, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
nad100 napisał: | Dobrze, ale jeśli mam obudowę termostatu od 2.0N to będzie OK?
A co z aparatem zapłonowym? |
jak dopasujesz termostat od 2.0 do głowicy to może sie uda??
co do zapłonu - najlepiej bezstykowy z 2.0E ewentualnie zwykły przerywaczowy od gaźnikowca ale na hallu lepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rots zone
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 17:56, 05 Lis 2007 Temat postu: Re: dwa podwojne gazniki |
|
|
dcz19 napisał: | co nalezy wymienic w silniku 2.0e jesli chce go przerobic na dwa podwojne gazniki? gazniki i kolektory ssace juz mam. |
co jest takiego dobrego w gaźnikach jakieś lepsze osiągi?
jakby gażniki były bit to by do tej pory stosowane były
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
monstermanni
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 18:36, 05 Lis 2007 Temat postu: Re: dwa podwojne gazniki |
|
|
rots zone napisał: | jakby gażniki były bit to by do tej pory stosowane były |
...były "git",ale w masowej produkcji ze względów ekonomicznych zostały wyparte przez układy wtryskowe.Ukł.gażnikowe były zbyt paliwożerne,pozatym...,aby sprawnie działały,wymagały częstej obsługi:regulacji itd...
,-dziś nadal chętnie stosowane m.in. w silnikach przeznaczonych do celów wyczynowych(sportowych)
Cytat: | co jest takiego dobrego w gaźnikach jakieś lepsze osiągi? |
,-dobrze dobrane,wyregulowane oraz zachowane w dobrym stanie technicznym mogą dać spore osiągi...
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Nie 17:12, 02 Gru 2007 Temat postu: Re: dwa podwojne gazniki |
|
|
monstermanni napisał: | rots zone napisał: | jakby gażniki były bit to by do tej pory stosowane były |
...były "git",ale w masowej produkcji ze względów ekonomicznych zostały wyparte przez układy wtryskowe.Ukł.gażnikowe były zbyt paliwożerne,pozatym...,aby sprawnie działały,wymagały częstej obsługi:regulacji itd... |
Może bardziej ze wzglądów ekologicznych....
rots zone napisał: |
,-dziś nadal chętnie stosowane m.in. w silnikach przeznaczonych do celów wyczynowych(sportowych)
Cytat: | co jest takiego dobrego w gaźnikach jakieś lepsze osiągi? |
,-dobrze dobrane,wyregulowane oraz zachowane w dobrym stanie technicznym mogą dać spore osiągi...
Pzdr. |
Wedle kilku opisów i katalogów zastosowanie gażnikó w silnikach CIH dodaje 15ps...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nad100
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: Czw 10:22, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
mam pytanie odnośnie weberów 45
co to za otwór w gaźniku nad trąbkami
do czego służy i czy musi być zaślepiony czy nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|