Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

odciazanie i wywazanie układu korbowo tłokowego
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:00, 11 Gru 2005    Temat postu:

zapomniałem dodać jeszcze coś w temacie panewek,o których czarodziej wspomniał wcześniej,na temat otworku w panewce również trafiłem i rozwiązałem ten problem nawiercając otworki w innych miejscach i odpowiednio je obrabiając żeby nieuszkodziły walu korbowego podczas pracy.oczywiście tu też można coś poprawić coś ! mowa o poprawieniu smarowania dołu silnika.jak wszyscy wiemy dobrze jest takie coś zrobić przy podnoszeniu mocy!pozdrawiam i życze dużo mocy na tylnych kołach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Pon 9:02, 12 Gru 2005    Temat postu:

To troche ryzykowny manewr...
Cały pic polega na tym że we wszystkich katalogach części silnikowych błędnie podane jest ze panewki do 2.4 to te same co do 2.2-2.0 (te same nr. katalogowe) a jedynie któryś z silników 3.0 ma inne i to właśnie te pasuja do 2.4 bez żadnego nawiercania...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:52, 12 Gru 2005    Temat postu:

puki co to pare takich operaci wykonalem i jak narazie to pacjęci mają sie nienajgorzej a nawet powiem że dobrze ,ciś. oleju po rozgrzaniu motorku niespada poniżej 3 bar na wskażniku,i zapina nawet jak cza!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Pon 22:17, 12 Gru 2005    Temat postu:

Witam.
Na risse można kupić wzmocnine panewki korbowodowe do 2.4 za chyba 50 ojro więc za tyle ile porządne u nas w Polsce.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 22:47, 12 Gru 2005    Temat postu:

GT350TA napisał:
Witam.
Na risse można kupić wzmocnine panewki korbowodowe do 2.4 za chyba 50 ojro więc za tyle ile porządne u nas w Polsce.
Pozdrawiam


Podaj jakis link ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 16:02, 13 Gru 2005    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Czwarta pozycja od góry w kleinteile unterbau motorblock.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Wto 22:08, 13 Gru 2005    Temat postu:

GT350TA napisał:
http://www.rissemotorsport.de/shop_motor_tuning/cih/index.shtml

Czwarta pozycja od góry w kleinteile unterbau motorblock.
Pozdrawiam


Motor-Tuning / CIH / Kleinteile Unterbau - Motorblock - ale nie są to jakieś sporty tylko serja... nie za taka kaske...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 23:13, 13 Gru 2005    Temat postu:

Wracajac do tematu
Ile mozna zdjac z korb aby jeszcze wytrzymywały eksploatacje silnika (tzn zeby mi silnik zrobił jakies 100-200tkm bez problemu)
co do wywazania to mam w pewnej gazetce artykoł jak to robic
jak znajde to moe zapodam skana ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 23:22, 13 Gru 2005    Temat postu:

z seryjną korbą można zrobić bardzo duzo ,niebawem max 2 tygodnie przedstawimy korbe przed i po odchudzaniu ,zobaczymy ile zeszła z wagi!! prace w toku!! pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Śro 16:46, 14 Gru 2005    Temat postu:

czaroodziej napisał:
GT350TA napisał:
http://www.rissemotorsport.de/shop_motor_tuning/cih/index.shtml

Czwarta pozycja od góry w kleinteile unterbau motorblock.
Pozdrawiam


Motor-Tuning / CIH / Kleinteile Unterbau - Motorblock - ale nie są to jakieś sporty tylko serja... nie za taka kaske...


Napisane jest tam "verstarkt für erhöhte Drehzahlen" wrzuć sobie do słownika online lub uwierz na słowo ,to są wzmocnione panewki.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 1:04, 14 Mar 2006    Temat postu:

Apropowyważania wpadłęm na naki pomysł już jakiś czas temu
jakby tak zamiast kółka 2 masowego założyć te lekkie od 1.6-1.9 na wał
to trzeba pozniej wał wyważać czy tylko podmianka rozwiązuje sprawe i spadek masy o około 1-1,5kg
czy ktoś sie już bawił i jak to wpływa na silnik ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 1:05, 12 Sty 2007    Temat postu:

Od przyszłego tygodnia będę bywał w Kraku. Wyjazdy służbowe.
Więc chciałbym odnowić temat i pchnąć troszkę silnik do przodu.

Globi czy nadal masz kontaty z tymi braćmi co się zajmują wałami korbowymi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:02, 19 Sty 2007    Temat postu:

tak i mam już neta w domu ,więc dzwoń i jeśli to będzie sobota to moze bende miał czas sie do nich z tobą udać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin