Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Project 2.4 CIH Kompressor!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 10:20, 19 Gru 2005    Temat postu:

z tymi wrc to nie najlepsze porownanie bo one to sie 4 łapkami pchają
a co do oponk to teoretyccznie im wezsza tym wieksze naciski jednostkowe
a w szerszych - wieksza powierzchnia styku a mały nacisk (jednostkowy)
Aby odpowiednio dobrac oponki trzeba wybrac kompromis pomiedzy siłą nacisku a powierzchnia
zwykłe oponki maja wspolczynnik tarcia tak gdzies od 0.5-0.7
a slick na odpowiedniej nawierzchni 0.85-0.99
wiec chyba warto zastanowic sie nad wmiana oponek ...

z zaobserwowanych autek latających na Ćwiare to wiekszasc miała jakies 225- 265 szerszych oponek nie widziałem (moze sie myle)
ale wydaje mi sie ze niema co z szerokoscia przesadzac bo przy zbyt szerokich gumach i szperze 100% sa duuuze staraty na odpychaniu bo cały czas 1 guma przeszkadza w pewnym sensie tej 2 ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello




Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 12:30, 19 Gru 2005    Temat postu:

moje zdanie takie wynikające z obserwacji:
wywal te ciężkie 345 i zamień na 255 slick. pewnie z pół sekundy bedzie lepszy czas przejechania 1/4 mili
zresztą to już chyba na jakimś forum napisałem jakiś czas temu
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 14:15, 19 Gru 2005    Temat postu:

Daniello napisał:
moje zdanie takie wynikające z obserwacji:
wywal te ciężkie 345 i zamień na 255 slick. pewnie z pół sekundy bedzie lepszy czas przejechania 1/4 mili
zresztą to już chyba na jakimś forum napisałem jakiś czas temu
pozdrawiam

W BMW e-30 silnik M5 E34 czas po zmianie oponek zwykłych na slick poprawił sie o ponad 1s do 100km/h z iluś tam do 4,5s auto około 350-400KM + przerobki wiec moc spora ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Pon 17:07, 19 Gru 2005    Temat postu:

Samochód którym jeździłem to nissan 200sx s14.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Wto 9:02, 20 Gru 2005    Temat postu:

Def napisał:


P.S. gdzie było to camaro SS?


Pierwszy raz pokazało sie w Toruniu , było też w 3-mieście i na Bemowie... to właśnie ten bolid... skromne 965ps z 9200ccm pojemności

[link widoczny dla zalogowanych]

A co do opon to jeśli węższe są lepsze to czemu F-1 śmiga na takich ogromniastych?? i do tego 13-kach?? założyli by "szytki" dopiero by śmigali...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Wto 9:06, 20 Gru 2005    Temat postu:

GT350TA napisał:
Śmieszne masz opony do ścigania się na ćwiartkę ,może dlatego takie kiepskie czasy?


Pojedz sam... zobaczymy co osiągniesz....

Felg nie będę zmieniał... jak dobrze pujdzie to na nowy sezon "Żaba" będzie "obuta" w oponki "dragowe"... i nie będzie już problemów z trakcja Twisted Evil

Co do 100% szpery... do wiele osób na "ćwiartkach" które śmigaja z napędem na tył ma to rozwiązanie... i niekoniecznie mocniejsze silniki...
Jesli macie jakieś pomysły lub pytania co do startów i przygotowań na "ćwirtki" to zapodajcie jakiś temat... bo tu się offtopic robi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 15:59, 20 Gru 2005    Temat postu:

czaroodziej napisał:


Pojedz sam... zobaczymy co osiągniesz....


Nie mam czym, swoją drogą taki seryjny 200sx robi ćwiartkę w 14,5 sekundy, oczywiście bez czasu reakcji.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:07, 20 Gru 2005    Temat postu:

Panowie wroccie do tematu bo sie bałagan jak na Innych forach robi ...
A miało być tak pięknie ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 0:57, 31 Gru 2005    Temat postu:

Fotka jest na temat bo to przecie wlocik do kompresora Smile

Szkoda mi tego Camaro prawdę mówiąć. To auto powinno bujać się po mieście wieczorową porą a nie po pasach startowych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
monstermanni




Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 0:56, 08 Sty 2006    Temat postu:

...bla,bla...bla,a miało być o kompresorze Confused

Temat odnowiony:TUTAJ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin