|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pon 10:20, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
z tymi wrc to nie najlepsze porownanie bo one to sie 4 łapkami pchają
a co do oponk to teoretyccznie im wezsza tym wieksze naciski jednostkowe
a w szerszych - wieksza powierzchnia styku a mały nacisk (jednostkowy)
Aby odpowiednio dobrac oponki trzeba wybrac kompromis pomiedzy siłą nacisku a powierzchnia
zwykłe oponki maja wspolczynnik tarcia tak gdzies od 0.5-0.7
a slick na odpowiedniej nawierzchni 0.85-0.99
wiec chyba warto zastanowic sie nad wmiana oponek ...
z zaobserwowanych autek latających na Ćwiare to wiekszasc miała jakies 225- 265 szerszych oponek nie widziałem (moze sie myle)
ale wydaje mi sie ze niema co z szerokoscia przesadzac bo przy zbyt szerokich gumach i szperze 100% sa duuuze staraty na odpychaniu bo cały czas 1 guma przeszkadza w pewnym sensie tej 2 ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniello
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 12:30, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
moje zdanie takie wynikające z obserwacji:
wywal te ciężkie 345 i zamień na 255 slick. pewnie z pół sekundy bedzie lepszy czas przejechania 1/4 mili
zresztą to już chyba na jakimś forum napisałem jakiś czas temu
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pon 14:15, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Daniello napisał: | moje zdanie takie wynikające z obserwacji:
wywal te ciężkie 345 i zamień na 255 slick. pewnie z pół sekundy bedzie lepszy czas przejechania 1/4 mili
zresztą to już chyba na jakimś forum napisałem jakiś czas temu
pozdrawiam |
W BMW e-30 silnik M5 E34 czas po zmianie oponek zwykłych na slick poprawił sie o ponad 1s do 100km/h z iluś tam do 4,5s auto około 350-400KM + przerobki wiec moc spora ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Pon 17:07, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Samochód którym jeździłem to nissan 200sx s14.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Wto 9:02, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Def napisał: |
P.S. gdzie było to camaro SS? |
Pierwszy raz pokazało sie w Toruniu , było też w 3-mieście i na Bemowie... to właśnie ten bolid... skromne 965ps z 9200ccm pojemności
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do opon to jeśli węższe są lepsze to czemu F-1 śmiga na takich ogromniastych?? i do tego 13-kach?? założyli by "szytki" dopiero by śmigali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Wto 9:06, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
GT350TA napisał: | Śmieszne masz opony do ścigania się na ćwiartkę ,może dlatego takie kiepskie czasy? |
Pojedz sam... zobaczymy co osiągniesz....
Felg nie będę zmieniał... jak dobrze pujdzie to na nowy sezon "Żaba" będzie "obuta" w oponki "dragowe"... i nie będzie już problemów z trakcja
Co do 100% szpery... do wiele osób na "ćwiartkach" które śmigaja z napędem na tył ma to rozwiązanie... i niekoniecznie mocniejsze silniki...
Jesli macie jakieś pomysły lub pytania co do startów i przygotowań na "ćwirtki" to zapodajcie jakiś temat... bo tu się offtopic robi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Wto 15:59, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
czaroodziej napisał: |
Pojedz sam... zobaczymy co osiągniesz....
|
Nie mam czym, swoją drogą taki seryjny 200sx robi ćwiartkę w 14,5 sekundy, oczywiście bez czasu reakcji.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:07, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Panowie wroccie do tematu bo sie bałagan jak na Innych forach robi ...
A miało być tak pięknie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 0:57, 31 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Fotka jest na temat bo to przecie wlocik do kompresora
Szkoda mi tego Camaro prawdę mówiąć. To auto powinno bujać się po mieście wieczorową porą a nie po pasach startowych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|