|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:12, 06 Sty 2006 Temat postu: przekrój bloku 2.0 cih |
|
|
słowo stało sie ciałem pisalem kiedyś że potniemy również blok,i udalo sie .dziś znalazłem chwile i opanowalem temat,zarazem wyjaśniło sie kilka kwesti w temacie wiekszych tłoków czyli 97mm i grubości kanałów olejopwych w miejscach gdzie chcemy podciąć wkładając układ korbowo tłokowy z 2.4.niebawem monstermanni zrobi foto i wstawimy a raczej on wstawi jak znajdzie chwile gdyż jest człowiekiem który ma sporo zajęc! pozdro dla wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:14, 06 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
a i jeszcze jedno!! blok to najwieksza żecz jaka wejdzie na piłe niestetyi zarazem dobrze bo niemamy czym zrobić przekroju samej manty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Sob 2:47, 07 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | a i jeszcze jedno!! blok to najwieksza żecz jaka wejdzie na piłe niestetyi zarazem dobrze bo niemamy czym zrobić przekroju samej manty |
Globi manty to Qfa nie tnij jeszcze ci sie kiedyś przyda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
monstermanni
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 18:10, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Oto zdjęcia:
...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Nie 22:23, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Chłopaki zrobcie pomiary
to bedzie jasne bo sam blok to niewiele mi mowi ...
Spoko pomysł mam nadzieje ze wielu na tym skorzysta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Nie 22:31, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
A co z tym kanałem olejowym który cza podciać pod wal od 2.4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Nie 22:33, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
mały- Opel Fan napisał: | A co z tym kanałem olejowym który cza podciać pod wal od 2.4 |
To chyba raczej kanał wodny he he he
a nie olejowy popatrz na przekroje ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Nie 22:39, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
No właśnie. Kanał olejowy jest jchyba w 3 i 4 cylindrze a pocieliście 1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:08, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
ta dziura bliżej michy służy do doprowadzenia oleju ze smoka do pompy na przodzie w motorku,a ta wyżej to już magistrala olejowa w której jest ciś oleju,przecierz widać jak mniejszy kanał idzie do jednej z panewek,a i blok jest obcięty z dobrej strony. tam gdzie jest najwięcej rużności.grubość ścianki w miejscu gdzie czeba podebrać zakładając układ tłokowo-korbowy ma ok6mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Pon 20:13, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Na Fotkach zapodanych w temacie "2.4 w bloku 2.0" jest pokazane ze cza obydwa przyciac jeden o 3mm a ten wyżej - magistrale o 2mm czy tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:53, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
najprościej jest wtyknąć wał z korbami i tlokami i szlifować magistrale aż sie minie wał i potem jeszcze mu zrobić luzik 2mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|