Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przekrój bloku 2.0 cih

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:12, 06 Sty 2006    Temat postu: przekrój bloku 2.0 cih

Very Happy słowo stało sie ciałem Very Happy pisalem kiedyś że potniemy również blok,i udalo sie .dziś znalazłem chwile i opanowalem temat,zarazem wyjaśniło sie kilka kwesti w temacie wiekszych tłoków czyli 97mm i grubości kanałów olejopwych w miejscach gdzie chcemy podciąć wkładając układ korbowo tłokowy z 2.4.niebawem monstermanni zrobi foto i wstawimy a raczej on wstawi jak znajdzie chwile gdyż jest człowiekiem który ma sporo zajęc! pozdro dla wszystkich

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:14, 06 Sty 2006    Temat postu:

a i jeszcze jedno!! blok to najwieksza żecz jaka wejdzie na piłe niestetyi zarazem dobrze bo niemamy czym zrobić przekroju samej manty Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Sob 2:47, 07 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
a i jeszcze jedno!! blok to najwieksza żecz jaka wejdzie na piłe niestetyi zarazem dobrze bo niemamy czym zrobić przekroju samej manty Very Happy

Globi manty to Qfa nie tnij jeszcze ci sie kiedyś przyda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
monstermanni




Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:10, 29 Sty 2006    Temat postu:

Oto zdjęcia:






... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Nie 22:23, 29 Sty 2006    Temat postu:

Chłopaki zrobcie pomiary
to bedzie jasne bo sam blok to niewiele mi mowi ...
Spoko pomysł mam nadzieje ze wielu na tym skorzysta Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Nie 22:31, 29 Sty 2006    Temat postu:

A co z tym kanałem olejowym który cza podciać pod wal od 2.4 Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Nie 22:33, 29 Sty 2006    Temat postu:

mały- Opel Fan napisał:
A co z tym kanałem olejowym który cza podciać pod wal od 2.4 Question

To chyba raczej kanał wodny he he he
a nie olejowy popatrz na przekroje ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Nie 22:39, 29 Sty 2006    Temat postu:

No właśnie. Kanał olejowy jest jchyba w 3 i 4 cylindrze a pocieliście 1 Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:08, 30 Sty 2006    Temat postu:

ta dziura bliżej michy służy do doprowadzenia oleju ze smoka do pompy na przodzie w motorku,a ta wyżej to już magistrala olejowa w której jest ciś oleju,przecierz widać jak mniejszy kanał idzie do jednej z panewek,a i blok jest obcięty z dobrej strony. tam gdzie jest najwięcej rużności.grubość ścianki w miejscu gdzie czeba podebrać zakładając układ tłokowo-korbowy ma ok6mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Pon 20:13, 30 Sty 2006    Temat postu:

Na Fotkach zapodanych w temacie "2.4 w bloku 2.0" jest pokazane ze cza obydwa przyciac jeden o 3mm a ten wyżej - magistrale o 2mm czy tak Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:53, 30 Sty 2006    Temat postu:

najprościej jest wtyknąć wał z korbami i tlokami i szlifować magistrale aż sie minie wał i potem jeszcze mu zrobić luzik 2mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin