|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Sob 17:54, 14 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | to masz głowice 2.2??
jaki masz otworek pod gniazdo?? żeby do wody niewpadło?? |
To pytanie domnie?? bo jakoś mi umkneło... ta głowica to 2.4 narazie nie mam żadnej 2.2 jak podjade w poniedz. do MG to dokładnie zmieże...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Sob 17:56, 14 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | pozatym wydech chyba jest bardziej narażony na wypalenie !! czemu tam niema gniazd wsadzonych |
Bo były a raczej są wymieniane na nowe.. przecie pisałem że za bardzo "zaszaleliśmy" z rozwiertem i jestem zmuszony do wymiany gniazd zaworowych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Sob 17:59, 14 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Def napisał: | Wracając do zdjęć, nie kumam dlaczego inżynierowie tak bardzo przewęzili w głowicy kanał wydechowy.. o co chodzi? Czy jest sens skracać prowadnicę zaworu i powiększać ten kanał? Na chłopski rozum powinno to dać tyle co dwa kolektory rurowe... |
Seryjnie to prowadnicą "chronią" część trzonka zaworowego tak wystającą prowadnicą...
No i na chłopski rozum wywala się całą częśc wystającej prowadnicy... i nie tylko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Sob 20:06, 14 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
czaroodziej napisał: | Def napisał: | Wracając do zdjęć, nie kumam dlaczego inżynierowie tak bardzo przewęzili w głowicy kanał wydechowy.. o co chodzi? Czy jest sens skracać prowadnicę zaworu i powiększać ten kanał? Na chłopski rozum powinno to dać tyle co dwa kolektory rurowe... |
Seryjnie to prowadnicą "chronią" część trzonka zaworowego tak wystającą prowadnicą...
No i na chłopski rozum wywala się całą częśc wystającej prowadnicy... i nie tylko... |
Prowadnica ma zapobiegać przegzewaniu zaworow bo odbiera od nich ciepło ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Sob 22:16, 14 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
...i zapewniają sztywność zaworu i przez to jego dokładne przywieranie do gniazda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Sob 22:17, 14 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
GT350TA napisał: | ...i zapewniają sztywność zaworu i przez to jego dokładne przywieranie do gniazda. |
dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 23:23, 15 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info.
Dzięki Monstermanni i Globi za ciachnięcie głowicy, można sobie coś tam na nim przynajmniej pogryzmolić! Wasza praca już nie poszła na marne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:54, 16 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
no niezłe cacko def-ie! podoba mi sie taka twurczość,niebawem wstawimy blok bo już jest pocięty to będziesz mógł pujśc na całośc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 23:44, 16 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
bardziej by mnie poratowały rysunki odelżonych korb... ale czekam cierpliwie :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:14, 17 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
robi sie robi,temat chwilowo pożucony ale niebawem i to będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Śro 11:41, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Def napisał: | Dzięki za info.
Dzięki Monstermanni i Globi za ciachnięcie głowicy, można sobie coś tam na nim przynajmniej pogryzmolić! Wasza praca już nie poszła na marne
|
Hym... będę czepialski...
1- czy oś przepustnicy nie powinna być przesunięta do przodu? Z tego co widze nie jest ona w pionie... więc aby się zamkneła szczelnie musiała by być owalna... a to twoży pewne inne problemy...
2- skąd wiesz że taki a nie inny ma być kąt osadzenia wtryskiwaczy? Na muj gust za bardzo poziomo... ale może się nieznam...
3- z tego co oglądałem to same doloty też sa bardziej w poziomie (oprucz 3.0 24v ale to inna bajka...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 11:47, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
każda przepustnica jest owalna - okrągła obracała by sie swobodnie a tak nie jest
a najlepszym rozwiazaniem była by chyba przepustnica suwakowa ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Śro 11:48, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
B CC napisał: | każda przepustnica jest owalna - okrągła obracała by sie swobodnie a tak nie jest
a najlepszym rozwiazaniem była by chyba przepustnica suwakowa ... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 18:55, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Cze,
Zgadza się, przepustnica suwakowa jest najlepszym rozwiązaniem - ale hm.. nie chcę aż tak hardcore'owych rozwiązań. Te kąty są zerżnięte z torowej wersji pewnego Tiumpha. On ma podobny profil kanałów w głowicy, choć nie tak płaski jak opel.
Przepustnica jest owalna i ma zeszlifowane krawędzie pod odpowiednim kątem.
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:49, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
jakby to niebyło ściskam łapke za pomysł narysowania,dzięki takiemu stawianiu sprawy w głowach manciarzy rodzą sie pomysły które można wdrożyć do potwora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|