|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Śro 21:30, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | jakby to niebyło ściskam łapke za pomysł narysowania,dzięki takiemu stawianiu sprawy w głowach manciarzy rodzą sie pomysły które można wdrożyć do potwora |
Dokładnie...
Taka "buża muzgów" czasami czyni cuda...
a ja dalej będę się czepiał... a co czepialski jestem i tyle... to że sie czepiam nie oznacza że się nie myle, a że może powinno być inaczej... co żeby nie było...
ale... czy sam dolot nie powinien zachować na całej długości jednakowej średnicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 22:12, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
czaroodziej napisał: |
ale... czy sam dolot nie powinien zachować na całej długości jednakowej średnicy? |
Otoż nie Czarku słyszałeś kiedyś o czymś takim jak zwężka Venturiego?
chodzi o zmiane predkości przepływu i zmiany ciśnienia w dolocie podczas napełniania cylindra i odpowiedni zapas "ciśnienia" w kolektorze dzieki czemu sie szybciej cylinder napełnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Śro 22:14, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
B CC napisał: |
Otoż nie Czarku słyszałeś kiedyś o czymś takim jak zwężka Venturiego?
chodzi o zmiane predkości przepływu i zmiany ciśnienia w dolocie podczas napełniania cylindra i odpowiedni zapas "ciśnienia" w kolektorze dzieki czemu sie szybciej cylinder napełnia |
Słyszałem... ale to troszke inaczej wygląda... i nie występuje podujnie... a jak się pryjzysz dokładnie to są dwa miejsca zwęzeń... wiem czepiam sie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 23:02, 18 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
czaroodziej napisał: | B CC napisał: |
Otoż nie Czarku słyszałeś kiedyś o czymś takim jak zwężka Venturiego?
chodzi o zmiane predkości przepływu i zmiany ciśnienia w dolocie podczas napełniania cylindra i odpowiedni zapas "ciśnienia" w kolektorze dzieki czemu sie szybciej cylinder napełnia |
Słyszałem... ale to troszke inaczej wygląda... i nie występuje podujnie... a jak się pryjzysz dokładnie to są dwa miejsca zwęzeń... wiem czepiam sie... |
[link widoczny dla zalogowanych]
moze nie najszcześliwiej dobrany przykład ale masz tu opis
jakie przewezenia do czego sie stosuje życze miłej lektury ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 0:23, 19 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
No właśnie wszyscy uważają, że kanał powinien być równej szerokości. No i może słusznie. Jak powietrze płynie równą rurą, to tworzą się lokalne zawirowania przy ściankach, no i powietrze płynie najbardziej intensywnym strumieniem w środku przekroju. A co się stanie w takim łagodnie zawężającym się, wypolerowanym leju? Kto to wie...
Powietrze będzie wpadać do kanału w miarę niezaburzonym strumieniem, o to zadają trąbki wywinięte o 180 stopni, i powinno przyspieszać. Czy zachowa sie jak w zwężce Venturiego? Może tak.
Właściwie to nikt nie wie co z tego będzie. Jest kilka opcji:
1. silnik wogóle nie zapali, za duża ilość powietrza będzie wymagać dużej ilości paliwa, które będzie zalewać silnik
2. Silnik odpali i będzie mocniejszy o 10 koni.
3. Silnik odpali i będzie dużo głośniej pracować - to jest najbardziej prawdopodobne!
Moze zrobimy jakiś konkurs? Albo zaklady
Pozdrawiam i pracuje dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|