|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
monstermanni
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 0:39, 04 Gru 2005 Temat postu: Regulowane kółko rozrządu do CIH |
|
|
Żeby niebyło tu tak nudno...
...zaprezentuję regulowane kółko rozrządu wykonane sporo czasu temu przez kolegę globiego
...i zarazem namawiam odwiedzających nasze forum,do prezentowania/opisywania itp. własnych przeróbek.
Jeżeli będzie większe zainteresowanie takimi tematami to...odsłonimy więcej
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:43, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
tak jest ,w planach kolejne modyfikacje wspanialych jednostek popendowych naszych fantastycznych wrotkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Nie 10:01, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Patent bardzo fajny
Zostało one zrobione za pomocą tokarki
Czy to przerubka kilku kółek
Jeżeli tak to z czego pochodzi środek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:47, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
zewneczna cześć to orginalne koło a środek to klocek duraluminium PA6.obrobiony na tokarce a pużniej wypolerowany,to jest tańsza opcja,w droższej wersji można zrobić całą zewnęczną część na nowo z pełnym środkiem do zastosowania np.6śrubek kontrujących i wykonać środkową część z materiału PA9.wtedy to byłby już atom nie do zepsucia.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 17:31, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
zastanawia mnie trwałosc tego kolka ...
czy moze niema obaw juz zostało to przetestowane
i ew gdzie mozna nabyc takie cudo ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Nie 17:42, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | zastanawia mnie trwałosc tego kolka ...
czy moze niema obaw juz zostało to przetestowane
i ew gdzie mozna nabyc takie cudo ... |
Sory zapomniałem sie podpisać ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Nie 21:03, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Przecie piszą z kiego stopu zostało wykonane...
ps. tematy ciekawe... i napewno interesujące... możemy "posprzedawać " sobie kilka ciekawych kwestji... tuningu CIH-a
Co by Was interesowało... coś mi się obiło o uszy że nie wiecie z czego wziąść większą obudowe do przepływki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Nie 21:58, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
czaroodziej napisał: | Przecie piszą z kiego stopu zostało wykonane...
ps. tematy ciekawe... i napewno interesujące... możemy "posprzedawać " sobie kilka ciekawych kwestji... tuningu CIH-a
Co by Was interesowało... coś mi się obiło o uszy że nie wiecie z czego wziąść większą obudowe do przepływki... |
z 3.0 to chyba proste he he
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Nie 22:02, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
B CC napisał: |
z 3.0 to chyba proste he he |
No widzisz kolego to jednak nie takie proste... mimo ze 3.0 ma większa przepustnice... to okazuje się że przepływki wcale nie ma większej...
Strzelaj dalej.. może trafisz... ale narazie jesteś baaaardzo daleko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:38, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
ja bym obstawial na bmw-e,przeplywka w modelu 325 2500cm powinna być większa!! niewiem jak z elektroniką ale temat do przejścia,
odnośnie trwałości kółka to niepowinno być problemu bo kiedyś knułem i rozpiłowywałem otworki pod śrubami mocującymi i kołeczkiem i po pyceniu wozem juz 2 latka nic sie nieprzestawiło,a działają tam większe siły ścinające niż na obwodzie koła tam gdzie teraz są imbusy. myślałem czy niezrobić zewnecznej części nowej wytoczyć,wyfrezować i wydłutować.tak żeby kółko było identyko pod łańcuch .można by wtedy zastosować 6 lub 8 imbusów ale niepytałem ile takie coś by kosztowało.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Pon 20:51, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | ja bym obstawial na bmw-e,przeplywka w modelu 325 2500cm powinna być większa!! niewiem jak z elektroniką ale temat do przejścia,
|
No już blisko... ale jeszcze nie tak do końca... BMW ale przynajmniej 3.0 jeśli nie 3.5... i to stare modele i tu pojawia sie mały problem... bo większość śmiga na gazie... okazuje się że towar bardzo chodliwy i cenią sobie całkiem nieżle coś koło 450-500zł. niech wam nie przyjdzie do głowy odrazu podpinać się pod wiązke!!! Spalicie strownik... wiem bo już tak kiedyś zrobiłem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:28, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
ja problem przepływki opanowałem ,po zmianie sterownika zamiast przeplywki będe miał czujnik ciśnienia atmosferycznego z tęperaturą powietrza zasysanego [zespolony]w dolocie.dodatkowo będzie stukówka.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaroodziej
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Śro 22:21, 07 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
globi napisał: | ja problem przepływki opanowałem ,po zmianie sterownika zamiast przeplywki będe miał czujnik ciśnienia atmosferycznego z tęperaturą powietrza zasysanego [zespolony]w dolocie.dodatkowo będzie stukówka.pozdrawiam |
No tak... w Twoim przypadku to bez sensu posługiwać sie LE-Jetronikiem... kompresor "drosselklapenwispritz" itd. Jetronik by tego pewnie nie pociągnoł... a z takiej czystej ciekawości z czego bieżesz "kompa"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:26, 07 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
sterownik niebawem tez pokażemy!! ja wycelowałem w g60 na początek, a to dla tegoże z mapami zapłonu i wtrysku możemy zrobić cuda cudeńka bo mamy podpisany koantrakt z pobliska parafią,na takie usługi a tak na poważnie to na początek ten sterownik w zupełności wystarczy,zobaczymyczego sie można spodziewać po compressorze w cihu.mapsensor jest do 1bar więc też wystarczy bo pużniej już niestety: JE lub CARILLO.pozdrawiam chłopaków z potencjałem na moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|