|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pon 20:24, 24 Kwi 2006 Temat postu: Silnik i200 |
|
|
Mam pytanie zym dokladnie rożniy sie silniki i200 od serii
poza wałkiem oczywiście (montowane było 296* Irmschera)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:21, 24 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
wałek był montowany 278* a nie 296* co dawało 125km a nie 110! na temat innych przerubek w silniku nic niewiem bo się niezaglębiałem! a to z prostego powodu! choć manta i200 jest poszukiwanym wozem i podobno niezłym to niepodchodzi mi malowanie i200 wole wersje gsi 2.0 110km.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pon 21:53, 24 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Z tym wałkiem to bardzo Ciekawe bo na Ebay widziałem kilka 296 podpisanych jako wałek do i200
Ale pocieszające jest 1 skoro tam był 278* to mam szanse na troszke wiekszą moc i to na gazniorku ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szpaku
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kielce
|
Wysłany: Wto 8:52, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Apropo i200 to jest coś taiego na ebay
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Wto 10:58, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Nie jest to seryjne i200
"Motor Leistungssteigerung auf 2,2i mit Unterabu und großer Kopfbearbeitung "
i ma sporo wiecej mocy
"MOTORTEST :
Ein akueller Leistungstest ergab 123 Kw (zu Deutsch 167 PS)"
Chodziło mi o seryjne i200 z tego co wiem to seryjne miało silnik 2.0
- wałek
ale co jeszcze bylo modyfikowane to niemam pojecia
zauważyłem jeszcze że mam taki mościk jak w tej mani ( szkoda że bez szpery)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Wto 20:22, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Wałek na pewno był 296 stopni a silnik miał na pewno 125 koni tylko, że miał stopień sprężania 9,6:1 bodajże co przekładało się na kiepskie osiągi(według właścicieli).
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały- Opel Fan
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WuWuA
|
Wysłany: Wto 21:25, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Co do manty i200 to powinien sie wypowiedzieć arek99 z bieszczad. on chyba kupił mante pomalowaną w loga i200 moze ma i200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 15:28, 26 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Hejka!
Ja się doszukałem takich oto informacji nt. i200:
Produkowany w latach 1983-1984,
poj. siln. 1979ccm, 92kW/125PS przy 5900RPM, max moment 163Nm przy 4700RPM. Stosowano ukł. wtryskowy L- lub LE-Jetronic.
Źródło- Opel Club&Trends- ten niemiecki (luty/marzec 2002). Opisano w nim dość szczegółowo historię Manty.
Natomiast na MT kiedyś był zamieszczony skan i200 po francusku, w którym oprócz powyższych informacji pisało:
ciśn. sprężania 9,4
sprint 0-100= 9,3 sek.
dyfer 3,44.
Nie zgadza mi się tylko pojemność silnika. Francuzi piszą 1956ccm, a przecież i200 powstawało na bazie standardowej 20E, czyli 1979ccm. Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 20:33, 26 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Dziekuje za wszelkie dane
A co do sprężania to mam sposob na jego podniesienie ... wystarczy sie troche głowiczka pobawić ...
Zobaczymy co z tego wyjdzie jak zaczne tą głowice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Czw 17:33, 27 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Aparat zapłonowy też był inny ,niedług będę miał taki na sprzedaż.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:51, 27 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
a czym sie rużnił aparat od tego z wersji np gsi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Pią 11:57, 05 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Miał inną charakterystykę przyspieszenia zapłonu przystosowaną do szybszego wałka i nieco większego stopnia sprężąnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Pon 21:00, 08 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
zastanawiam sie nad pewną sprawą skoro 296* daje w 2.0 13,6% przyrostu mocy czyli 125Km to czy w 2.2 tez da te 13% przyrostu ??
dało by to bez żadnych innych obrobek koło 130KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 9:56, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
GT350TA napisał: | Aparat zapłonowy też był inny ,niedług będę miał taki na sprzedaż.
Pozdrawiam |
Rozumię, że aparat jest z Boscha.
Gdybyś miał chwilę czasu, spisz mi proszę jego numer katalogowy.
Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GT350TA
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesław
|
Wysłany: Wto 11:15, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
B CC napisał: | zastanawiam sie nad pewną sprawą skoro 296* daje w 2.0 13,6% przyrostu mocy czyli 125Km to czy w 2.2 tez da te 13% przyrostu ??
dało by to bez żadnych innych obrobek koło 130KM |
Myślę, że ten wałek dałby nawet więcej gdyby zwiększyć stopień sprężania bo 9,6:1 to trochę mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|