|
MANTA-TUNERS.PL MANTA CLUB KRAKÓW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 8:08, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Def napisał: | Ja kupiłem frezowane Brembo MAX za grosze, 150zł za parę. Za parę TAROX na przód dałem już 600zł |
Rowkowane Tar-oxy, czy gładkie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 9:00, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
frezowane i wiercone coby lepiej ciepło odprowadzały i radośnie pobłyskiwały pod felgą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 10:45, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Def napisał: | frezowane i wiercone coby lepiej ciepło odprowadzały i radośnie pobłyskiwały pod felgą |
WOW!
Towar rewelacyjny i cena spoko.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 2:02, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Witajcie,
Przymierzyłem sie już zlekka do remontu mostu no i do wyżej gniecionego tematu tarcz na tył. Wycięte zostały już flansze z blachy 10mm (na laserze) do przykręcenia zacisków. Rysunek flanszy mam z wymiarami. No i pojawiały się pytania (to że toczyć trzeba tarczę bo nie wchodzi na piastę już zauważyłem):
1. Czy kołonierz centrujący dla alusów na tylnej osi jest konieczny? Chciałbym się czasem kiedyś poślizgać... czy nie ma sensu? Bo po założeniu tarczy kołnierza brak. W oryginale też go nie było za dużo :/ Na zagranicznych stronach widziałem, że w jednym przypadku został on dorobiony. Reszta olała.
2. Otwory w tarczy hamulcowej są identyczne jak średnica szpilki. Ale szpilka ma gwint, więc jest osłabiona/węższa. Jak myślicie, toczyć jakieś tuleje na szpilki, zamawiać szpilki z gwintem zaczynającym się wyżej, czy olać temat i założyć na oryginalne szpilki?
Leżeli ktoś się już spotkał z ww problemami to proszę o opinię,
Pozdrawiam, Def
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magic
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Wto 10:25, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
koniecznie szpilki z gwintem wyżej, albo nakręcane tulejki. Nie można oprzeć tarczy na gwincie, bo się wygniecie i będzie luz, a przecież siły są tam znaczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B CC
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów/Olsztyn
|
Wysłany: Wto 12:55, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
magic napisał: | koniecznie szpilki z gwintem wyżej, albo nakręcane tulejki. Nie można oprzeć tarczy na gwincie, bo się wygniecie i będzie luz, a przecież siły są tam znaczne |
A gdyby tak zrobić jak w niektorych pojazdach - 2 otworki i 2 śrubki ustalające taką tarcze opartą na szpilkach ?? ( widzałęm to w jakimś aucie ale gdzie ?? )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 0:28, 24 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Hm, a jak to jest z przodem? Tam gwint na szpilce zaczyna się wyżej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROBECKI
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 13:56, 29 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Def napisał: | Hm, a jak to jest z przodem? Tam gwint na szpilce zaczyna się wyżej? |
W przednich masz tarczę łapaną do piasty koła od środka na 4 śruby, a szpilki są wbite w piastę.
Może tak, jak proponuje BCC, złapać na dwie dodatkowe śrubki, np M6 z soczewkowymi łebkami na imbus, by się chowały w tarczy. Co do tulejek- zmierz średnicę otworu na szpilkę w bębnie i w tarczy- myślę, że dużo nie odbiega. Skoro bęben nie niszczy gwintu szpilek (mając w tym miejscu grubość 1, może 1,5mm) to tarcza tym bardziej nie powinna (gr. ok. 4-5mm), gdyż całość jest dociśnięta przez felgę. Ale myślę, że pomysł, by ją złapać na 2 śrubki jest dobry.
A długość szpilek mocujących koło będzie dobra?- Piszesz o alumach-tracisz ok. 4-5mm ze wzgl. na grubość tarczy.
Co do kołnierza centrującego felgę- jak chcesz, możesz się pobawić, na pewno nie zaszkodzi.
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Def
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 23:43, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Słuszna uwaga, przecie bęben nie niszczy spilek. Tarcza już ma fabrycznie jedno miejsce na taką śrubę i tak zrobię, dzięki. A z przodem to już obadałem, zupełnie coś innego.
Co do szpilek to też zbadałem, będą za krótkie. Ale wiem już, gdzie zamawiać dłuższe.
Pozdro i dzieki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|